Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ رانوکیا، مدافع ایتالیایی اینتر در آستانه انتقال به جنوا.

متئو دارمیان، مدافع 30 ساله پارما برای انتقال به اینتر فقط منتظر این است آندره آ رانوکیا از جمع آبی و مشکی پوشان جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آندره آ انوکیا در نهایت راضی شده اینتر را به مقصد جنوا ترک کند و اکنون روسوبلو باید با ایجنت این مدافع باتجربه روی مسائل مالی و دستمزد به توافق برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض جدا شدن رانوکیا از اینتر پس از 10 سال، نراتزوری انتقال متئو دارمیان، مدافع پارما را نهایی می کند. اینتر هم با دارمیان و هم با پارما توافق دارد.

همچنین بخوانید:

اینتر می خواهد به قولش در مورد جذب متئو دارمیان عمل کند نقل و انتقالات اینتر | جنوا علاقه مند به جذب آندره آ رانوکیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ رانوکیا متئو دارمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی

گودموندسون در مسیر جدایی از جنوا قرار دارد.

آلبرت گودموندسون وینگر ۲7 ساله و ایسلندی جنوا که خود را به عنوان یکی از پدیده های فصل ۲۰۲۳/۲۴ سری آ مطرح کرده، مورد توجه چند باشگاه بزرگ ایتالیایی قرار گرفته است. جنوا ارزش این بازیکن را ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می داند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ چند باشگاه ایتالیایی و انگلیسی به جذب این بازیکن علاقه دارند. جنوا مشکلی با فروش او در تابستان آتی ندارد اما قیمت این بازیکن را 25 تا 30 میلیون یورو تعیین کرده است. گودموندسون در 27 بازی فصل جاری در سری آ موفق به ثبت 10 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • پلی به گذشته - گل چیپ فرانچسکو توتی به جانلوییجی بوفون در دیدار رم و پارما (28 مارس 1998) / فیلم
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • انگلیس، چین را به حملات سایبری متهم کرد