Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «امین حطیط» تحلیلگر مطرح سیاسی و نظامی لبنان با انتشار یک پست توئیتری به سخنان اخیر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان علیه حزب الله لبنان و لزوم خلع سلاح این حزب واکنش نشان داد.

وی در این پست توئیتری نوشت: پادشاه عربستان در راستای خدمت رسانی به اسرائیل و آمریکا، حزب کرامت و مقاومت لبنان را متهم به مسائلی کرد که از آن مبرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حطیط ادامه داد: پادشاه عربستان حزب الله را به جنایاتی متهم کرد که هیچ دلیلی برای این اتهامات نیاورد. وی به جای آنکه خجالت بکشد و به دلیل تجاوز ویرانگر به یمن توسط عربستان عذرخواهی کند به دنبال فتنه انگیزی در لبنان است.

وی ادامه داد: بعد از این سخنان نیز می‌بینیم برخی افراد به جای آنکه، اقدام به محکوم کردن این سخنان بکنند آنها را گوش داده و جسورانه توصیف می‌کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: پادشاه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود