Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هادی طباطبایی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر الاهلی در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در دیدار با الاهلی عربستان عملکرد کاملا متفاوتی را نسبت به مسابقات قبل شاهد بودیم و این تیم توانست به خوبی بازی را کنترل کند و به هدفش برسد.

وی در مورد صعود استقلال به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: اگر از همان ابتدا تمام ظرفیت تیم حفظ می‌شد اتفاقات بهتری نیز رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۳ دیدار نخست به نوعی، تیم نصفه و نیمه راهی قطر شد و در بازی با الاهلی که تیم کامل بود، قدرت واقعی استقلال را دیدید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شانس موفقیت تیم فوتبال استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: استقلال تیم خوبی است اما مشکل تیم مصدومیت بازیکنان و نبود نیمکت قوی است. مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است. در این شرایط وجود نیمکت قوی حائز اهمیت است اما تیم در حال حاضر از این نظر مشکل دارد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: البته مشکل اصلی تیم عدم آماده‌سازی خوب تیم برای لیگ قهرمانان است. مدیریت باشگاه به اسم مذاکره با استراماچونی همه را بازی داد. همین موضوع منجر شد تا استقلال زمان طلایی را برای آماده سازی خود برای لیگ قهرمانان از دست بدهد و از طرفی سرمربی تیم نیز جدا شد و در نهایت مشخص شد اصلا مذاکره‌ای با استرا در کار نبوده. همین موضوع موجب شد تا تیم تمرکز لازم را هم از دست بدهد. همین مسائل دست به دست هم می‌دهد تا تیم ضرر کند و نتیجه‌اش هم می‌شود مصدومیت بازیکنانی مانند وریا غفوری.

وی در مورد دیدار امروز (شنبه) آبی‌پوشان برابر پاختاکور تصریح کرد: تیم بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم استقلال بتواند موفق شود. بازیکنان خوبی در تیم هستند و امیدوارم به خوبی برای این مسابقه آماده شوند.

تیم فوتبال استقلال که در مرحله گروهی با تیم‌های الاهلی و الشرطه عراق همگروه بود، با ۵ امتیاز توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند و حریف الشرطه عراق در مرحله بعد شود.

این تیم شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

برچسب‌ها قطر لیگ قهرمانان آسیا هادی طباطبایی استقلال اختصاصی ایرنا پاختاکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر لیگ قهرمانان آسیا هادی طباطبایی استقلال اختصاصی ایرنا پاختاکور قطر لیگ قهرمانان آسیا هادی طباطبایی استقلال اختصاصی ایرنا پاختاکور اخبار کنکور تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی و در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که عملکرد خوب شاگردان پپ گواردیولا در رقابت‌های این فصل و همچنین استفاده آنها از امتیاز میزبانی در این دیدار باعث شده بود که بسیاری منتظر پیروزی این تیم و صعودشان به مرحله نیمه نهایی باشند اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت. 

حالا تیم کارلو آنچلوتی باید در مرحله نیمه نهایی روبه‌روی بایرن مونیخ قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با پیروزی برابر این تیم راهی به دیدار فینال راه پیدا کند و در تقابل با برنده دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، شانسش را برای کسب پانزدهمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا امتحان کند. 

وینیسیوس جونیور در گفت‌وگویی که به تازگی منتشر شده است و در پاسخ به سوالی درباره این بازی درخشان به خبرنگار یوفا گفت: «هربار که آنها گفتند رئال مادرید مرده است، ما برگشتیم و نشان دادیم که چه تیمی هستیم.»

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • واکنش آقای جدی می‌فرمایید به شکست تیلور؛ دیدید گفتم جادوگر شکست می‌خورد؟!
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!