Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@06:33:17 GMT

دیاباته و شجاع خلیل زاده رقیب شدند + لینک

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۸۴۰

دیاباته و شجاع خلیل زاده رقیب شدند + لینک

گلزنان سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس کسب عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب قاره کهن، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) کاندیدا‌های کسب عنوان گل هفته این رقابت‌ها را با معرفی چهار گل به ثمر رسیده در هفته‌های پنجم و ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان معرفی کرد که در این بین نام گلزنان سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل‌زاده در بازی پرسپولیس – شارجه امارات، گل شیخ دیاباته در بازی استقلال – الاهلی عربستان، گل رضا میرزایی در دیدار سپاهان – السد قطر و گل ولیتون از شارجه امارات در بازی مقابل التعاون عربستان شانس کسب این عنوان را دارند.

نظرسنجی برای انتخاب گل هفته لیگ قهرمانان آسیا تا تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) ادامه خواهد داشت و برای شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به شجاع یا دیاباته و میرزایی می‌توانید به این لینک سر بزنید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس سپاهان شیخ دیاباته استقلال رضا میرزایی استقلال پرسپولیس رضا میرزایی سپاهان شجاع خلیل زاده شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد