Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال پاسپورت مهدی قایدی را تحویل گرفته تا برای او ویزای سفر به ازبکستان بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این اتفاق نشان می دهد اسکوچیچ – سرمربی تیم ملی قصد دارد مهدی قایدی را برای این بازی به اردوی تیم ملی دعوت کند. البته از آنجایی که گرفتن ویزا برای بازیکنان زمان بر است معمولا فدراسیون فوتبال برای همه بازیکنان مد نظر سرمربی تیم ملی ویزا دریافت می کند در حالی که ممکن است برخی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند نظر مساعد سرمربی را جلب نکنند و یا مصدوم شوند و در نهایت در سفر همراه تیم ملی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی قایدی البته نه به خاطر درخشش در بازی با الاهلی بلکه مدتی است که به خاطر درخشش در بازی های لیگ برتر نظر مساعد اسکوچیچ را جلب کرده و به طور حتم یکی از بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی برای بازی با ازبکستان خواهد بود. این بازی ۱۷ مهر در تاشکند برگزار می شود. قرار است تیم ملی ۲۱ مهر هم با تیم مالی بازی کند.

 

حضور مهدی قایدی در اردوی تیم ملی می تواند سبک بازی ایران در حمله را کمی تغییر دهد؛ آخرین باری که تیم ملی در ترکیب از یک بازیکن ریز نقش تکنیکی سود می برد دوره بازی خداداد عزیزی بود. بازیکن توانمندی که به دلیل زدن گل صعود تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه حماسه ساز ملبورن لقب گرفت. اما اینبار هافبک خلاق و گلزن تیم ملی از بوشهر می آید و به همین خاطر همه به او می گویند باشوی استقلال. البته که قیاس این دو بازیکن درست نیست اما می شود به این نکته اشاره کرد مهدی قایدی هم بازیکن توانمندی است و در صورت اینکه به حاشیه نرود و این روند را حفظ کند باز هم می تواند بازی خوب در برابر الاهلی را تکرار کند؛ بعد از درخشش در بازی های داخلی حالا نوبت درخشش در بازی های بین المللی است و این اتفاق می تواند مهدی را تبدیل به یک بازیکن فرامرزی کند.

مهدی قایدی به همراه تیم ملی جوانان در جام جهانی جوانان در سال ۲۰۱۷ حضور داشت و برای تیم امید هم در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که البته برگزار نشد بازی کرد. دعوت به اردوی تیم ملی و بازی احتمالی در برابر ازبکستان اولین حضور او در اردوی تیم ملی و اولین بازی اش با پیراهن تیم ملی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال تهران مهدی قایدی درخشش در بازی اردوی تیم ملی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟

 مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟