Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:01:12 GMT

بغداد بونجاح؛ آشنا با دروازه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۸۹۶۹

بغداد بونجاح؛ آشنا با دروازه پرسپولیس

مهاجم الجزایری السد قطر راه گل زدن به پرسپولیس را خیلی خوب بلد است و امید نخست تیم ژاوی برای گلزنی در این دیدار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، بغداد بونجاح از بهترین و خطرناک ترین مهاجمانی است که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند.

این مهاجم الجزایری بهترین گلزن السد به شمار می آید و امید نخست تیمش برای گلزنی در دیدار برابر پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوطن در ادامه گزارش خود از این بازیکن نوشت: بغداد راه گلزنی به پرسپولیس را خیلی خوب بلد است. او توانسته که در ۳ دیدار اخیر برابر پرسپولیس دو گل به ثمر رساند. او در مجموع ۶ بار برابر نماینده سرخ پوش ایران به میدان رفته که نتیجه آن ۴ گل بوده است.

الوطن در ادامه نوشت: بونجاح ثابت کرده است که راه گل زدن به پرسپولیس را پیدا کرده است.او باید به روند خوب خود در دیدار یکشنبه هم ادامه دهد نه تنها برای اینکه جایگاه خود را در صدر جدول بهترین گلزنان بهتر کند بلکه زمینه را برای صعود السد به دور بعد مهیا و هواداران تیمش را خوشحال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بغداد بونجاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم