Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از سخنرانی آتشین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، رئیس دفتر سیاسی حماس جمعه شب در تماس تلفنی با عباس از وی تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در این تماس تلفنی سخنان محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست مجمع عمومی را ستود و تاکید کرد که این سخنان به روشنی وضعیت فلسطین را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس نیز در این تماس بر حمایت از مذاکرات آشتی ملی بین هیات‌های فتح و حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی جهت بهبود اوضاع داخلی و تدارک برای برگزاری انتخابات سراسری تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم تحقق وحدت ملی در مقابله با چالش‌های پیش‌ روی فلسطین در مرحله سرنوشت‌ساز و حساس فعلی تاکید کرد.

هنیه روز جمعه از برگزاری نشست داخلی بین گروه های فلسطینی برای بررسی توافق‌های صورت گرفته با فتح خبر داد و گفت این مذاکرات بیانگر اراده و تصمیم برای رویارویی با خطر مشترکی است که مسئله فلسطین را تهدید می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کبدی، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.
رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

پیش از رشیدی عباس فرهمندمهر به مدت ۶ سال دبیری این فدراسیون را برعهده داشت.

کد خبر 6086502

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران