Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد از سهمیه ۹۰۰ فقره ای تسهیلات بهسازی و نوسازی مساکن روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

محمدکرم معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سهمیه ۹۰۰ فقره ای تسهیلات بهسازی و نوسازی مساکن روستایی اسدآباد در سال ۹۹، تاکنون ۱۰۰ فقره از این سهمیه ابلاغ شده که این تسهیلات ابلاغی  به بانک مسکن تعلق دارد در ضمن سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۵ ساله و نرخ سود ۵ درصد درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد از مساکن روستایی اسدآباد مقاوم سازی شده است، افزود: بنیاد مسکن از ابتدای سال تاکنون در زمینه بهسازی و مقاوم سازی روستایی اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده که از این میزان اعتبار ۱۲۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان مربوط به بازسازی و مقاوم سازی ۸۰۰ واحد مساکن روستایی شهرستان بوده که از این تعداد ۷۴۵ واحد مسکن بازسازی و ۶۳ واحد مسکن مقاوم سازی شده با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت بانکی، کمک های بلاعوض و سیمان رایگان هدیه مقام معظم رهبری و نیز آورده متقاضیان احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

معصومی  در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون در ۷۴ روستای اسدآباد ۱۱ هزار و ۲۷۶ فقره سند روستایی و ۷۷۸ سند شهری صادر شده است که نقش مهمی در کاهش اختلافات و استفاده از سند برای ضمانت های بانکی دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از ۸۴ روستای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد تاکنون در ۶۸ روستا طرح بهسازی آغاز شده و در ۱۸ روستا فاز اول بهسازی پایان یافته است، یادآور شد: در حال حاضر ۷۸ درصد روستاهای اسدآباد بهسازی شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بنیاد مسکن مسكن روستايي بهسازي مساکن روستایی مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران