Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نجیب زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: سالانه ۱۹ هزار تن تخم مرغ در لرستان مصرف می‌شود که از این مقدار تنها ۹ هزار تن در استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ مرغداری با ظرفیت ۷۵۰ هزار قطعه در لرستان به تولید تخم مرغ می‌پردازند، افزود: سالانه حدود ۱۰ هزار تن تخم‌مرغ از استان‌های دیگر به لرستان وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: در حال حاضر مرغداران هر کیلو تخم مرغ را به قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به عمده فروشان می‌فروشند.

 نجیب‌زاده با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ در بازار بایستی ۱۲ هزار تومان باشد، تصریح کرد: برای اینکه به این هدف برسیم مشکل تامین ذرت این مجموعه را حل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی که در سطح کلان در کشور انجام شده طی دو هفته آینده مشکل تامین سویا این مجموعه‌ها نیز حل می‌شود.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار تخم مرغ لرستان قیمت تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت گوشت‌های وارداتی در بازار | قیمت هرکیلو ران گوسفندی و گوساله چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود رسولی افزود: واردات گوشت به منظور تعدیل قیمت و کنترل بازار انجام می شود.

به گفته او، طبق سیاست دولت در راستای تنظیم بازار قیمت گوشت های وارداتی از اواخر سال ۱۴۰۱ تاکنون تغییری نداشته و اجازه تغییر قیمت هم داده نشده است.

رسولی نرخ هرکیلو ران گوسفندی را ۳۷۵ هزارتومان، سردست ۳۷۵ هزارتومان، مخلوط گوسفندی ۳۱۶ هزارتومان، ران گوساله ۲۹۹ هزارتومان، سردست و راسته ۲۹۹ هزارتومان و مخلوط گوساله را ۲۸۵ هزارتومان اعلام کرد.

گوشت گوسفندی و گوساله چند شد؟ | راهکاری ارزان برای ارزان کردن گوشت قرمز

دبیر انجمن بسته بندی گوشت اضافه کرد: در فصل بهار بره های تولید داخل به وزن کشتار می رسد که امیدواریم تولید به حدی مطلوب باشد که نیازی به واردات نداشته باشیم. اما به طور کلی به سبب آنکه حجم پرورش گوشت گوسفندی کمتر از نیاز است، ناگریزیم بخشی را از طریق واردات تامین کنیم.

کد خبر 843753 برچسب‌ها گوشت خبر مهم قیمت - تنظیم بازار واردات

دیگر خبرها

  • ◄ چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • اعلام زمان گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی
  • کرایه‌ تاکسی از اول اردیبهشت گران می شود
  • کمتر از ۲۰ درصد میوه‌های تنظیم بازار یزد در نوروز به فروش نرسید
  • فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار
  • کرایه ها گران می شود
  • دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی بازبینی می‌شود
  • جدیدترین قیمت گوشت‌های وارداتی در بازار | قیمت هرکیلو ران گوسفندی و گوساله چند شد؟
  • صدور ۵۴ مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان یزد در حوزه سازمان صمت