Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس دادگستری شهرستان اهر، گفت: در ماه‌های اخیر با وجود شرایط کرونایی طی شش ماهه نخست سال جاری با تلاش همکاران قضایی تعداد پرونده‌های معوق با ۵۶.۲ درصد کاهش به ۱۹۵ فقره رسید.

محمد علی نظری در گفتگو با میزان - در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های معوق، اظهار داشت: پس از دستورات رئیس قوه قضائیه در این مورد مراتب به تمامی شعب دادگاه، دادسرا و شورا‌های حل اختلاف ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد پرونده‌های معوق مشمول دستورالعمل در این حوزه قضایی به استثنای اجرای احکام کیفری و مدنی، در زمن وصول ۴۵۰ فقره بود.

بیشتر بخوانید: یک چهارم کاهش میزان موجودی پرونده‌های قضایی در کل کشور متعلق به دادگستری تهران است

رییس دادگستری شهرستان اهر اضافه کرد: در ماه‌های اخیر با وجود شرایط کرونایی طی شش ماهه نخست سال جاری با تلاش همکاران قضایی تعداد پرونده‌های معوق با ۵۶.۲ درصد کاهش به ۱۹۵ فقره رسید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس دادگستری شهرستان اهر پرونده های معوق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرونده های معوق پرونده های معوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان