Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@14:48:41 GMT

تهدید ترامپ: تقلب شود انتقال قدرت صورت نمی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۱۹۰

تهدید ترامپ: تقلب شود انتقال قدرت صورت نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد شنبه در جمع هوادارانش تأکید کرد جز در صورت وقوع تقلب، او بازنده انتخابات ماه نوامبر نخواهد بود.

ترامپ گفت: «ما برنده می‌شویم. نمی‌بازیم مگر اینکه تقلب کنند. نگاه من اینطور است. نمی‌توانیم اجازه بدهیم تقلب کنند. کشورمان در خطر است، چون این آدم‌ها کشورمان را نابود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ اضافه کرد: «نمی‌توانیم اجازه بدهیم این کار را انجام بدهند. خودشان خبر دارند، رسانه‌ها خبر دارند، ولی نمی‌خواهند آن را پوشش بدهند. دقیقاً می‌دانند چه خبر است من هم می‌دانم، ولی دموکرات‌ها بهتر از همه ما می‌فهمند چه خبر است؛ بنابراین نباید اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد و شما هم اگر چیزی دیدید گزارش کنید.»

رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: «همه‌مان، اوضاع را تحت نظر داریم. پلیس اوضاع را تحت نظر دارد، ولی نظارت خیلی سخت است. همان‌طور که می‌دانید صحبت از میلیون‌ها رأی است. نظارت سخت است. تنها راهی که ما ممکن است ببازیم همین است: تخلف؛ و این تخلف باید در مقیاسی بزرگ انجام شود، بنابراین مراقب باشید.»

ترامپ در ادامه به مسئله تحویل قدرت به رقیبش «جو بایدن»، در صورت باخت در انتخابات که در روز‌های اخیر نگرانی‌هایی را به همراه داشته هم اظهارنظر کرد.

او گفت: «ما خواستار انتقال قدرت به صورتی بسیار دوستانه هستیم، ولی نمی‌خواهیم علیه ما تقلب شود و [نمی‌خواهیم]در حالی که می‌دانیم که در هزاران هزار رأیی که سرنوشت متفاوتی را رقم می‌زدند تقلب صورت گرفته احمق‌بازی در بیاوریم و بگوییم، اوه، بیایید قدرت را انتقال دهیم.»

ترامپ پیش از این، بامداد پنجشنبه هم در پاسخ به سئوالی درباره تحویل مسالمت‌آمیز قدرت به رقیبش در صورت باخت در انتخابات گفت: «باید ببینیم چه پیش می‌آید... صندوق‌های رأی فاجعه و خارج از کنترل هستند! صادقانه بگویم، انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم [ریاست‌جمهوری من را]خواهیم داشت».

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ تقلب انتقال قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟

همزمان با طرح احتمال حضور ترامپ در انتخابات آمریکا دوباره برخی در ایران با ترامپ هراسی به دنبال ماهی‌گیری سیاسی و اقتصادی هستند اما چرا این افراد ترامپ‌هراسی می‌کنند و چه نفعی از این موضوع می‌برند و چه میزان تحلیل‌هایشان درست است؟ در گفتگو با مسعود براتی کارشناس اقتصادی و معاون سابق سازمان سرمایه‌گذاری‌ و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به این موضوع پرداختیم.

دریافت 94 MB

خبرنگار: مهدی پناهی / تصویربردار: یزدان قربانی / تدوینگر: امین نصراللهی

دیگر خبرها

  • گیربکس چیست و چگونه کار میکند؟ + فیلم
  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • پاسخ رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور به تهدید باشگاه سپاهان
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • تعزیر سازنده پنجره دو جداره متقلب