Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:00:22 GMT

غایب بزرگ استقلال مقابل پاختاکور

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۲۱۹

غایب بزرگ استقلال مقابل پاختاکور

تیم فوتبال استقلال در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال در خصوص آخرین شرایط بازیکنان این تیم گفت: خوشبختانه شرایط بازیکنان خوب است. وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ به دیدار فردا نمی‌رسد و روزبه چشمی هم کمی احساس درد در ناحیه کشاله دارد که زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانش را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فشردگی و طولانی شدن مسابقات لیگ و جام حذفی فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد و حالا هم که ۳ روز یک بار بازی داریم و فرصت ریکاوری و استراحت کافی تا شروع مسابقات لیگ قهرمانان نداشتیم. بر اساس اعلام AFC در لیگ قهرمانان ۳۰ بازیکن آسیب دیده داریم که نیمی از آنها از ناحیه همسترینگ بوده است.

ستوده در پایان گفت: تا الان چند بار از کاروان استقلال تست کرونا گرفته شده که خوشبختانه همگی منفی بوده است. ضمن اینکه نماینده پزشکی مستقر در هتل نیز از باشگاه استقلال بابت همکاری همه جانبه و کامل در اجرای تست‌ها تشکر و قدردانی کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین وریا غفوری استقلال پاختاکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم