Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال لیل و نانت در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود لیل به پایان رسید.

این بازی تا اواخر نیمه اول کم افت و خیز دنبال شد تا این که در دقیقه ۴۳ "نیکولاس پالویس" مدافع تیم نانت به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان "گالتیر" با پیروزی به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم فشار‌های تیم نانت برای جبران گل خورده بیشتر شد و توانستند در مجموع ۷ شوت به سمت دروازه حریفشان بزنند، اما نتوانستند گلی به ثمر برسانند. در دقیقه ۸۷ "بوراک ایلماز" مهاجم تیم لیل از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا حکم پیروزی شاگردان "گالتیر" را امضاء کند.

لیگ فوتبال فرانسه امشب با ۲ بازی پیگیری می‌شود که از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های سنت اتین و رن به مصاف هم می‌روند و از ساعت ۲۲:۳۰ مارسی و متز مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مارسی یک - لیل یک/ بازگشت شاگردان "بوآس" در دقایق پایانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ فوتبال فرانسه لوشامپیونه دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار لحظه آخری الگری از شکست!

هفته جدید لالیگا، سری آ و بوندسلیگا با چند بازی آغاز شد اما در مهم‌ترین بازی جمعه شب یوونتوس در خانه کالیاری متوقف شد.

به گزارش مشرق، هفته سی‌وسوم سری آ با ۲ بازی آغاز شد که در بازی نخست لاتسیو موفق شد با یک گل جنوا را مغلوب کند و موقتا به رتبه ششم جدول صعود کند.

اما شاگردان الگری در ادامه روند نزولی خود این بار در خانه کالیاری به زحمت از شکست فرار کردند. شاگردان رانیری در نیمه نخست با ۲ گل از بانوی پیر پیش افتادند اما در نیمه دوم یووه توانست در دقیقه ۸۷ گل تساوی‌بخش را به ثمر برساند و از شکست نجات پیدا کند تا به این ترتیب رانیری ظرف یک هفته دو غول فوتبال ایتالیا یعنی اینتر و یوونتوس را متوقف کند.

یووه با این تساوی هم در رتبه سوم باقی ماند اما بولونیا در صورت پیروزی در این هفته می‌تواند فاصله‌اش را با تورینی‌ها کم کند.

در بوندسلیگا رقابت حساس بر سر سهمیه لیگ اروپا را فرانکفورت از آگزبورگ با نتیجه ۳ بر یک برد و در رتبه ششم ایستاد.

در لالیگا هم شاگردان والورده فرصت نزدیک شدن به اتلتیکو مادرید را از دست دادند و بیلبائو در خانه با تساوی یک بر یک مقابل گرانادا متوقف شد و بیلبائودر رتبه پنجم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • فرار لحظه آخری الگری از شکست!
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!