Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@01:24:15 GMT

امشب؛ استقلال- تیم ملی ازبکستان در لیگ قهرمانان!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۲۸۹

امشب؛ استقلال- تیم ملی ازبکستان در لیگ قهرمانان!

استقلال روز چهارشنبه با ارائه یک بازی روان توانست الاهلی عربستان را با ۳ گل مغلوب کند و به عنوان اولین تیم ایرانی راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا آبی‌ها با توجه به کنار گذاشتن الهلال از دور رقابت‌ها در این مرحله باید به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند.

هرچند هواداران استقلال کنار گذاشتن الهلال از رقابت‌ها را یک خوش‌شانسی بزرگ می‌بینند، اما نباید فراموش کرد که پاختاکور رقیب آسانی برای آبی‌ها نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ازبکستانی در خط حمله‌اش مهاجمان زهرداری، چون سران و ماشاریپوف را دارد. پاختاکور تا به حال ۱۴ بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده و سابقه ۲ بار حضور در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات (سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴) را در کارنامه دارد و به هیچ عنوان در رقابت‌های آسیایی تیم کم‌تجربه‌ای نیست.

نکته قابل توجه این‌که ۱۲ بازیکن پاختاکور عضور تیم ملی ازبکستان هستند و در آخرین بازی ۹ نفر از آن‌ها در ترکیب اصلی تیم ملی کشورشان حضور داشتند و با این شرایط می‌توان گفت استقلال امشب به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود! نماینده فوتبال کشورمان قرار است برای یازدهمین بار به مصاف یک تیم ازبکستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (جام باشگاه‌های آسیا) برود. در ۱۰ دیدار قبلی ۵ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست رقم خورده است. آبی‌پوشان تهرانی تا به حال مقابل تیم‌های نسف‌قارشی، نفتچی، پاختاکور و لوکوموتیو پیکار داشته‌اند و حالا قرار است برای سومین بار به مصاف پاختاکور بروند.

شاگردان مجید نامجو در حالی به مصاف پاختاکور می‌روند که سال ۲۰۱۱ این ۲ تیم در یک گروه قرار داشتند. در آن سال استقلال بازی رفت را در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴-۲ برد. هوار ملامحمد، فرهاد مجیدی، سیدمهدی سیدصالحی و آرش برهانی گلزنان نماینده ایران بودند. در دیدار برگشت، اما تیم ازبکی با نتیجه ۲-یک به پیروزی رسید و جبران مافات کرد. تک‌گل استقلال توسط آرش برهانی زده شد. حالا قرار است بعد از ۹ سال و ۵ ماه و ۷ روز بار دیگر این ۲ تیم به مصاف هم بروند. به عبارتی دیگر پس از ۳۴۴۸ روز شاهد جدال این ۲ تیم خواهیم بود. جالب است که آخرین شکست استقلال مقابل نمایندگان ازبکستانی در همان بازی رقم خورد.

استقلال در این بازی میلیچ را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و از طرفی وریا غفوری، کاپیتان آبی‌پوشان در بازی با الاهلی مصدوم شد و به این بازی نمی‌رسد. با توجه به غیب این ۲ بازیکن احتمالا امشب زکی‌پور در پست دفاع چپ و دانشگر در پست دفاع راست به ترکیب آبی‌ها اضافه خواهند شد. نامجومطلق در بازی با الاهلی نشان داد که توانایی فنی خوبی دارد و اگر به او اعتماد شود می‌تواند استقلال را به ساحل آرامش برساند. ترکیب و تاکتیک استقلال در دیدار با الاهلی هوشمندانه انتخاب شد. آبی‌پوشان ایرانی اگر مثل همان بازی با الاهلی با‌انگیزه، جنگنده، دونده بازی کنند و در خدمت تیم باشند شکست دادن پاختاکور دور از دسترس پسران آبی ایران نیست.

 

 

منبع: روزنامه خراسان

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال پاختاکور لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سی و سوم از دور پلی‌آف قهرمانی در سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آریس که کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارد، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه کلینتیاس ویکلیدیس به مصاف تیم رده چهارمی المپیاکوس می‌رود.

کریم انصاری‌فرد که یک سال و نیم درخشان در المپیاکوس داشته و در فصل 18-2017 نیز توانسته بود 17 گل به ثمر رساند و در رده دوم جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان قرار بگیرد، امروز از جدال با تیم سابق خود محروم شده و این رقابت خاص را از دست داده است.

مهاجم ایرانی آریس در دیدار هفته گذشته سوپر لیگ یونان مقابل آ. ا. ک آتن و یاران احسان حاج‌صفی که حضور تعویضی در زمین داشت، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی امشب برابر المپیاکوس محروم شود.

انصاری‌فرد که در نیم‌فصل به آریس اضافه شده، در دور برگشت سوپر لیگ یونان 10 بازی انجام داده که یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

تیم فوتبال آریس با 48 امتیاز در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که کسب هر نتیجه‌ای در بازی امشب تغییری در جایگاه یاران انصاری‌فرد ایجاد نمی‌کند، اما المپیاکوس در صورت برتری در این مسابقه احتمال صعود یک پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس