Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان متقاضی خوابگاه می‌توانند از ۷ مهرماه تقاضای خود را برای اسکان در سیستم گلستان ثبت کنند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان تحصیلی تکمیلی روزانه غیر بومی ورودی ۹۸ در دانشگاه شهید بهشتی که در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام کرده اند و برای پیشبرد انجام امور آموزشی و پژوهشی خود نیاز به حضور در دانشگاه و خوابگاه را دارند، باید بر اساس شرایط زیر نسبت به ارائه درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان دارای پروپوزال مصوب ثبت شده در سیستم گلستان در صورت تایید، می توانند تا پایان نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در خوابگاه اسکان داشته باشند.همچنین برای دانشجویان فاقد پروپوزال مصوب، برای پیشبرد امور آموزشی و پژوهشی حداکثر بمدت یک ماه اسکان در نظر گرفته شده است.

زمان ارائه درخواست از تاریخ ۷ مهرماه تا ۱۱ مهر ماه تعیین شده است. همچنین نتیجه درخواست های ارائه شده از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان به اطلاع دانشجو رسانده خواهد شد و تاریخ شروع اسکان از تاریخ ۱۵ مهرماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی اسکان در خوابگاه سیستم گلستان پروپوزال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج گفت: در این اردو ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: کاشت درخت و برگزاری کلاس‌های درسی، آموزش کامپیوتر، سفالگری، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها بود.
روستای درغک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم