Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:13:44 GMT

عناوین روزنامه‌های پنجم مهر ماه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۳۰۵

عناوین روزنامه‌های پنجم مهر ماه خراسان رضوی

روزنامه قدس: 

این روزنامه با روتیتر "ترامپ ۴۰ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: تعهدی برای انتقال آرام قدرت وجود ندارد" تیتر زد: یا من یا هیچ کس!

عکس نخست روزنامه قدس هم تصویری از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری مشهد است.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری مشهد نوشت: همکاری و مشارکت آستان قدس برای حل مشکلات حاشیه شهر

عکس نخست ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی، تصویری از نمایشگاه دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود عنوان "گام مهم برای سامان‌دهی حاشیه مشهد" را منتشر کرد و در زیر آن نوشت:با همکاری شهرداری، آستان قدس و استانداری خراسان رضوی، عملیات ۱۲ پروژه ۲۴۰۰ میلیاردی در حاشیه مشهد آغاز شد

عکس نخست روزنامه خراسان نیز با عنوان"خواب سنگین تریلی‌ها و مسوولان در مرز دوغارون !" تصویری از این مرز است.

ویژه‌نامه خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه تیتر و عکس نخست خود را به همکاری آستان قدس، شهرداری و استانداری در عملیات ۱۲ پروژه ۲۴۰۰ میلیاردی در حاشیه مشهد اختصاص داد.

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه در تیتر نخست خود با اشاره به افزایش خط فقر به  هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان طی ۲ سال اخیر نوشت: میلیونها تومان زیر خط فقر!

عکس نخست روزنامه شهرآرا هم با عنوان "پروژه‌هایی برای پیوند متن و حاشیه" تصویری از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه ۲۴۰۰ میلیاردی در حاشیه مشهد است.

برچسب‌ها مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استانداری خراسان رضوی روزنامه نگار ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استانداری خراسان رضوی روزنامه نگار ترامپ مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استانداری خراسان رضوی روزنامه نگار ترامپ اخبار کنکور خراسان رضوی حاشیه مشهد ویژه نامه ۱۲ پروژه نخست خود نامه قدس عکس نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای سرد در خراسان رضوی

تین نیوز

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد که از روز گذشته موجب کاهش محسوس دما در این استان شده تا فردا، یازدهم فروردین ماه در خراسان رضوی ماندگار است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، زهرا آهنگرزاده درباره وضعیت جوی و آب و هوای استان خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، میانگین دمای هوای امروز استان نسبت به چند روز گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش یافته است که  همچنان روند کاهشی دما ادامه دارد.

آهنگرزاده تصریح کرد: بارش باران در شبانه روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته است که شهرستان های کاشمر، فریمان و مشهد بیشترین بارش ها را در میان ایستگاههای هواشناسی به ثبت رسانده اند.

وی تصریح کرد: وزش باد شدید در نواحی جنوبی استان از دیگر پدیده های جوی بوده است، شب گذشته شهرستان بردسکن با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه و «فیض آباد» تربت حیدریه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده اند، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۳ درجه را ثبت کرده است.

اهنگرزاده اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است، طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز دمای این کلانشهر بین چهار تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم هوای سرد در خراسان رضوی
  • هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد