Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات اسنوکر مسترز اروپا از ساعت ۲۱:۳۰ جمعه هشت دیدار مرحله چهارم برگزار شد و مدعیان عنوان قهرمانی حریفان خود را شکست دادند.

"جاد ترامپ" مرد شماره یک اسنوکر دنیا در مقابل "جکسون پیج" مرد شماره ۷۲ جهان قرار گرفته بود که کار چندان سختی نداشت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"نیل رابرتسون" مرد شماره ۳ اسنوکر دنیا و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مقابل "پنگ جونگ سو" یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات قرار گرفته بود که با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. جونگ سو ۲۰ ساله است و در رده ۱۲۱ حرفه ای‌ها قرار دارد.

"مارک سلبی" مرد شماره ۴ برترین اسنوکر باز‌های دنیا در این مرحله به مصاف "استوارت بینگهام" سیزدهمین اسنوکر باز برتر دنیا رفت که این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود سلبی به پایان رسید. بینگهام این بازی را بهتر آغاز کرده بود و حتی ۴ بر یک از حریف خود پیش بود، اما سلبی با یک بازگشت رویایی نتیجه را به سود خود به پایان رساند.

"مارک آلن" پنجمین اسنوکر باز برتر دنیا در مقابل "دینگ جون هوئی" مرد شماره ۱۲ اسنوکر دنیا قرار گرفته بود که با نتیجه ۵ بر ۲ از حریف چینی خود شکست خورد. جون هوئی بازیکنی است که حسین وفایی نماینده کشور ما را از دور این مسابقات حذف کرد.

"کایرن ویلسون" مرد شمار ۶ اسنوکر دنیا در مقابل "آنتونی مک گیل" مرد شمار ۲۲ حرفه ای‌ها قرار گرفته بود که با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. این دیدار تکرار بازی نیمه نهایی مسابقات چمپیونشیپ بود که در آن جا هم ویلسون به برتری رسید.

"آرون هیل" اسنوکر باز ۱۸ ساله‌ای که با شکست "رونی سالیوان" مرد شماره ۲ اسنوکر دنیا خود را به عنوان پدیده این رقابت‌ها معرفی کرد، در برابر "یانگ بینگتائو" حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه ۵ بر یک متحمل شکست شد.

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی امروز از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار "جاد ترامپ" و "کایرن ویلسون" به مصاف هم می‌روند. این دیدار تکرار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات چمپیونشیپ است که در آن جا مرد شماره یک دنیا با پذیرش شکست از ویلسون، از دور مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید

مسابقات اسنوکر مسترز اروپا/ "ترامپ" به مرحله چهارم صعود کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسنوکر حرفه ای مسابقات اسنوکر مسترز اروپا یک چهارم نهایی نتیجه ۵ اسنوکر دنیا اسنوکر باز مرد شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در این دور تیم‌های به صورت رفت و برگشت رقابت کردند. برنامه مرحله برگشت دور یک چهارم نهایی به این شرح است:

پنج شنبه ۳۰ فروردین:
آتالانتا ایتالیا - لیورپول انگلیس نتیجه رفت: ۳ - ۰ به سود آتالانتا
المپیک مارسی فرانسه - بنفیکا پرتغال ۱ - ۲ به سود بنفیکا
رم ایتالیا - میلان ایتالیا ۱ - ۰ به سود رم
سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی عضو تیم رم است.
وستهام یونایتد انگلیس - بایرلورکوزن آلمان ۰ - ۲ به سود بایرلورکوزن

دیدار فینال ۲۲ مه (چهارشنبه ۲ خرداد) در استادیوم آویوا در دوبلین ایرلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود