Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون (س) در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت : همایش خورشید‌های پشت خاکریز به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه بانوان و رشادت‌های آنان در طول جنگ برگزار می‌شود.

او افزود : این همایش امروز با حضور همسران شهدا، رزمندگان و بانوان بسیجی در سالن بخشداری این شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجیدی با اشاره به نقش غیرمستقیم بانوان در جنگ تحمیلی گفت: شایسته است که فداکاری، مقاومت و ایثار آنان در قالب همایش و روایت گری به تصویر کشیده شود تا جوانان و نوجوانان آنان را الگو خویش قرار دهند.

بیشتر بخوانید

رزمندگان، خاطرات ماندگار دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون (س) خوسف بیان کرد : زنان در طول هشت سال جنگ دفاع مقدس در مساجد، منازل، مدارس و هر مکان دیگری که امکان تأسیس یک هسته و مرکز پشتیبانی وجود داشت، به جمع آوری کمک‌های مردمی، بسته بندی، ارسال آن و نیز به ارائه سایر خدمات پرداختند.

او در ادامه گفت: این کوشش‌ها و تلاش ها، آن قدر ارزشمند و سرنوشت ساز بود که امام خمینی (ره) با سخنانی ساده، ولی الهام یافته از معنویت، زنان را آیینه تمام نمای دفاع مقدس می‌دانستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس فرمانده بسیج دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق
  • 12 اردیبهشت، برگزاری هفته دوم سوپر لیگ کاراته