Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@05:18:42 GMT

تمدید گذرنامه باعث دستگیری یک مرد شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۵۳۵

تمدید گذرنامه باعث دستگیری یک مرد شد

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، دوم مهرماه جاری فردی برای دریافت گذرنامه به معاونت گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مراجعه کرد و خواستار تمدید گذرنامه‌اش شد. اما در بررسی‌های پلیسی مشخص شد کارت پایان خدمت وی جعلی بوده است.

با تأیید جعلی بودن کارت پایان خدمت این مرد، گذرنامه وی توقیف شد. متهم که مدعی بود از جعلی بودن کارت پایان خدمتش بی‌خبر است، در نهایت در تحقیقات پلیسی اظهار داشت در سال۸۴ با پرداخت ۳ میلیون تومان به فردی که از طریق دوستانش با وی آشنا شده بود و در زمینه جعل اسناد دولتی فعالیت داشت، کارت پایان خدمت جعلی گرفته و در همان سال نیز موفق به دریافت گذرنامه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۳۰ تهران معرفی شد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری جاعل کارت پایان خدمت ادامه دارد.

کد خبر 552160 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران کارت پایان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد