Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-اگر آن‌ها نمایندگان همین مردم‌اند، که مردم الان دغدغه نان و تخم‌مرغ دارند. کدام اخلاق و حتی عقل سیاسی حکم می‌کند که در این اوضاع، نمایندگانشان خودروی حدود ۴۰۰ میلیونی بگیرند؟

جالب است که هر کدام از نمایندگان و مسئولان مجلس که از این عمل دفاع یا آن را توجیه می‌کنند، به «رویه» قبلی استناد می‌کنند! کدام رویه؟ مگر یک رویه نادرست تا ابد باید باقی بماند؟ آن هم الان و این موقع؟ موقعی که یک کارگر، اگر شانس داشته باشد و هنوز شغلش را از دست نداده باشد، درآمدش کفاف خرج یک هفته زندگی‌اش را نمی‌دهد… مگر نمایندگانی که در ادوار قبلی، به رغم جاری بودن همان «رویه»، آرام و در سکوت از گرفتن خودرو و حتی حقوق امتناع کردند، نماینده مردم نبودند؟

از آن بدتر، خبر تحویل ۱۵۰۰واکسن آنفلوانزا به مجلس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آش جدید به حدی شور بود که رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با کنایه و گلایه گفت: هنوز واکسن برای صف مقدم کادر پرخطر درمانی تخصیص نیافته، هنوز به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی نداده‌اند که ۱۵۰۰ واکسن را تحویل مجلس انقلابی دادند! تعارف را کنار بگذاریم. مگر جز این است که با این کارها و رفتارهای شگفت‌آور، مردم خواهند گفت که این‌ها حتی از یک واکسن نمی‌گذرند، آمده‌اند برای ما کار کنند؟ آیا این‌ها، جانشینان همان نسلی هستند که در جبهه‌ جان می‌دادند تا جان شهروندان در امان باشد؟!

اصل واردات تعداد ناچیز واکسن در برابر توصیه‌های مؤکد وزارت بهداشت و پزشکان برای تجویز به عموم مردم، و بعد اعلام اینکه واکسن را به گروه‌های خاصی می‌دهیم، مردم را در تقابل قرار می‌دهد. چه بسا ایثارگران که به خاطر مردم ایثار کرده‌اند، راضی نباشند که مرتب در مطبوعات و صداوسیما بگویند واکسن را ابتدا به آنها می‌دهیم و اگر اضافه بود، به بقیه مردم. آیا این کنش‌های نسنجیده، جز به ایجاد شکاف میان مردم می‌انجامد؟

این‌ها، از جمله کارهایی است که صرف انجام ندادنش می‌تواند انسجام و همبستگی ملی را تا حدی محفوظ دارد. باید به برخی مسئولان گفت: اگر انجام دادن آنچه باید انجام بدهید را بلد نیستید، انجام ندادن آنچه نباید انجام دهید را هم نیاموخته‌اید؟!

روزنامه اطلاعات

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور