Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:53:37 GMT

۶۰ طرح آبرسانی کشاورزی در استان مرکزی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۵۴۵

۶۰ طرح آبرسانی کشاورزی در استان مرکزی اجرا شد

«امید محترمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اجرای ۱۴۰ طرح آبرسانی کشاورزی امسال در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار دارد که تاکنون ۶۰ طرح انجام شده، ۳۰ مورد در دست اقدام است و عملیات اجرایی بقیه نیز به زودی کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان نیز به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله است که در این راستا یک‌هزار فرصت شغلی با تکیه بر ۵۲۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی در این استان هدفگذاری شده و تا کنون حدود نیمی از این برنامه اجرایی و تا پایان سال بقیه نیز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از  فعالیت ۳۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش بهداشتی و توزیع بیش از ۳ میلیون ۶۰۰ هزار ماسک و  ۱۷۶ هزار بسته معیشتی را از جمله اقدامات مهم بسیج سازندگی استان مرکزی در شرایط شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

محترمی یادآوری کرد: کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، لباس و تجهیزات پزشکی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنان فعال است وشکست ویروس کرونا با خدمات متفاوت در کنار مردم و کادر پزشکی خواهد بود.

وی اظهار داشت: ۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی به‌عنوان سربازان جبهه محرومیت‌زدایی و پیشگامان خدمت‌رسانی به مردم هستند که با حضور در روستاها و مناطق محروم بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: سازماندهی گروه‌های جهادی بر اساس تخصص محور و منطقه محور است که بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان در عرصه های مختلف عمرانی ، بهداشتی، پزشکی ، خدماتی ، کشاورزی ، درمانی ، صنعتی، تولیدی و سایر فعالیت‌ها خدمات تخصصی به مردم ارایه می کنند.

۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

برچسب‌ها استان مرکزی افتتاح طرح سازمان بسیج سازندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی افتتاح طرح سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح طرح سازمان بسیج سازندگی اخبار کنکور بسیج سازندگی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برخوار گفت: پنج حکم قلع و قمع قطعی در صحرای سین و آزاد سازی بیش از ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی برخوار اجرا شد.
حسن ریاحی افزود: این ۵ حکم قطعی قضایی با حضور مسئول یگان حفاظت و کارشناسان حقوقی جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و شهرداری اجرا شد.


وی گفت: جهاد کشاورزی بیش از ۸۰ حکم قطعی تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاوزی دارد که تاکنون ۲۵ حکم اجرا شده است.
ریاحی گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه ساخت در اراضی کشاورزی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی برخوار و یا تماس با شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی