Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@21:09:45 GMT

پنبه‌زنی در آسیا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۵۸۸

ساعت 24-استقلال و پاختاکور از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:15 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

استقلال مقابل پاختاکور.از روی که اتفاقات عجیب و غریب در گروه استقلال افتاد،الوحده انصراف داد و الهلالی ها کرونایی شدند خیلی ها لقب خوش شانش را به استقلالی ها دادند،به خصوص در فضای مجازی و کل کل هواداران تیم رقیب یعنی پرسپولیس!

یک سوال؟اگر این شرایط را یک تیم غیرایرانی داشت آیا آنها خوش شانش نبودند؟اصلا چه چیزی بهتر از این؟همین که یک تیم از ایران راهی این مرحله شده و می تواند پرچم را بالا ببرد باید به آن خوشبین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکرش را بکنید اگر الاهلی وضعیت استقلال را داشت.اصلا گفتیم الاهلی.آهای هوادارنماها؛آیا استقلال شانسی این غول عربستانی را شکست داد؟بریزد دور این کل کل ها در فضای مجازی را.همیشه در فوتبال ایران یادمان داده اند که وقتی تیمی به مسابقات بین المللی می رود نماینده کشور است.دیگر آنجا رنگ آبی و قرمز مطرح نیست و آنها لباس مقدس ایران را می پوشند و بس.

حالا استقلال با آنچه که عده ای قلیل می گویند"خوش شانسی"به یک هشتم نهایی رسیده و نماینده ایران مقابل پاختاکور است.تیم چغر و بد بدن که ممکن است برای استقلال دردسرساز شود.البته آمار چیز دیگری می گوید.در آسیا استقلال برای یازدهمین بار است که به مصاف یک تیم ازبکستانی می رود.در ۱۰ دیدار قبلی آبی ها پنج برد، سه تساوی و ۲ شکست را به دست آورده اند که آمار نسبتا خوبی است.شاگردان نامجو مطلق تا به حال مقابل تیم‌های نسف‌قارشی، نفتچی، پاختاکور و لوکوموتیو بازی کرده اند و حالا قرار است برای سومین بار به مصاف پاختاکور بروند.تیمی که به زبان ازبکی پَخته‌کار به معنی پنبه‌کار تلفظ می شود.استقلال در سال ۲۰۱۱ با پاختاکور در یک گروه قرار داشت.آن سال استقلال بازی رفت را در ورزشگاه آزادی با نتیجه چهار بر ۲ برد. هوار ملامحمد، فرهاد مجیدی، سید مهدی سید صالحی و آرش برهانی گلزنان نماینده ایران بودند. در دیدار برگشت اما تیم ازبکی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و جبران مافات کرد. تک گل استقلال توسط آرش برهانی زده شد. حالا قرار است بعد از ۹ سال و پنج ماه و هفت روز بار دیگر این ۲ تیم به مصاف هم بروند. به عبارتی دیگر پس از ۳۴۴۸ روز شاهد جدال این ۲ تیم خواهیم بود. جالب است که آخرین شکست استقلال مقابل نمایندگان ازبکستانی در همان بازی رقم خورد.

آبی‌پوشان بعد از این بازی چهار دیدار را در برابر تیم‌های ازبکستانی انجام دادند که ۲ برد و ۲ مساوی به دست آمد. از آخرین جدال آبی‌پوشان مقابل یک تیم ازبکستانی سه فصل می‌گذرد. استقلال در دور گروهی سال ۲۰۱۷ به مصاف لوکوموتیو رفت. یک بار با نتیجه ۲ بر صفر برد به دست آمد و بازی برگشت نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد.باید دید در یازدهمین جدال استقلال و ازبکستانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا(جام باشگاه‌های آسیا) چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد و آیا استقلال که خیلی ها می گفتند از آسیا حذف می شد می تواند همچنان بتازد و خلاف این ادعا را ثابت کند؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت