Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باوجود گذشت دو روز از حذف تیم قدرتمند الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی این تیم از صعود به مرحله بعدی این مسابقات، قطری ها هنوز نتوانسته اند این اتفاق را هضم کنند.

در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، تیم پرسپولیس با چهار گل الشارجه امارات را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

التعاون عربستان هم با یک گل از سد الدحیل گذشت تا شگفتی بزرگی رقم بزند و به همراه پرسپولیس راهی مرحله بعد شود. 

روزنامه «الرایه» قطر از حذف الدحیل به عنوان «سناریو غیرمنتظره» یاد کرد و در تحلیل این اتفاق نوشت: «در گروه سوم سناریو غیر منتظره ای در هفته پایانی رقم خورد چرا که انتظار می رفت الدحیل که در صدر جدول قرار داشت و تیم الشارجه که با ۶ گل التعاون را شکست داده بود و در رده دوم جای گرفته بود، به مرحله بعد صعود کنند.

همه اعتقاد داشتند التعاون در بازی پایانی مقابل الدحیل با نتیجه سنگینی شکست می خورد و همزمان الشارجه مقابل پرسپولیس پیروز می شود یا به تساوی می رسد. اما سناریو غیر منتظره ای رخ داد.»

کد خبر 5032728

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الشارجه امارات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق ویروس کرونا تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال مجید نامجومطلق یحیی گل محمدی تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان