Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مازندارنی صبح شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اظهارکرد: دانشگاه ها در همه کشورها به عنوان مهم ترین مراکز تولید علم و معرفت اجتماعی و رشد و توسعه همه جانبه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: ظرفیت علمی و پژوهشی هر کشور بر اساس توسعه یافتگی و تولیدات دانشگاهی سنجیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندرانی گفت: دانشگاه‌ها ارتباط تنگاتنگی با تحولات اجتماعی دارند و بر همین اساس دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماهر نقش بی بدیلی را در جامعه ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: همه صاحب نظران علوم اجتماعی معتقد هستند که زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر شاخص ها بدون نظام تعلیم و تربیت شاخص‌ها با نظام تعلیم و تربیت مرتبط هستند.

مازندرانی اضافه کرد: با شیوع کرونا به علت سرعت بالای انتشار بیماری، بسیاری از کشورها سیاست تعطیلی مراکز آموزش عالی را در پیش گرفتند اما در کشور ما با راهبردهای و روش های نوین مخصوصاً در دانشگاه فرهنگیان آموزش ها ۱۰۰ درصد در فضای مجازی فعال شده و بسترهای لازم ایجاد و این امر تبدیل به فرصت شده است.

کد خبر 5032736

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه فرهنگیان آغاز سال تحصیلی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از فرهنگیان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در جلوی فرماندهی سپاه فتح استان در شهر یاسوج از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند. فرهنگیان در این تجمع با سردادن شعار‌های الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و پلاکارد‌های «نصر من الله و فتح قریب» حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند. سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع خودجوش گفت: فرهنگیان استان در هر شرایطی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را جهت پشتیبانی از سپاه پاسداران اعلام می‌کند و در هر شرایط و زمانی که بخواهند آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر استان همانند هشت سال دفاع مقدس آماده هر گونه جانفشانی هستند. محمد جمالی افزود: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و احساس غروری که شب گذشته سپاه پاسداران به ملت ایران و جهان اسلام هدیه کردند در سپاه فتح حضور پیدا کردیم تا مراتب تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش اموزان سراسر استان را اعلام می کنیم. معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم از اعلام همبستگی جامعه فرهنگیان با سپاه تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و کلیت نظام مجموعه‌ای است که از بطن مردم شکل گرفته است و جوانانی که امروز با افتخار در حوزه دفاعی سرامد هستند دست پروده همین قشر فرهنگی و معلمین هستند. سرهنگ سعید برومند زاده افزود: به وجود قشر فرهنگی فرهیخته در استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار می‌کنیم و همه قشر نخبگان ما در سپاه و دیگر ارگان‌ها برخواسته از تفکر و تربیت معلمان و آموزش و پرورش است.

دیگر خبرها

  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس