Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@00:16:26 GMT

زاهدی: رزم‌حسینی مدیری جهادی است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۶۶۳

زاهدی: رزم‌حسینی مدیری جهادی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر "محمدمهدی زاهدی" درباره وزیر پیشنهادی صمت گفت: "علیرضا رزم‌حسینی" از نیروهای دوران دفاع مقدس و از هم‌رزمان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که در دوران دفاع مقدس در مباحث جنگ و دفاعی بسیار تاثیرگذار بوده و انصافا در چند سال اخیر که به ‌عنوان استانداران کرمان و خراسان رضوی مشغول به فعالیت بوده، نشان داده است که قابلیت‌های بالای اجرایی دارد و در هر دو استان منشاء خیر و برکات زیادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رزم‌حسینی یک نیروی جهادی است که مدیریت جهادی را دنبال می‌کند و فارغ از جنجال‌های سیاسی صرفا بعد اجرایی کارها را دنبال می‌کند و جذب جریان‌های سیاسی خاصی نمی‌شود و منافع سیاسی را بر منافع اجرایی و خدمتگذاری به مردم اولویت نمی‌دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه از این دولت حدود ۱۰ ماه دیگر باقی‌مانده است، تصریح کرد: واقعا ایثارگری می‌خواهد که فردی در این مدت ۱۰ ماه، خودش را در معرض ریسک مدیریت کلان کشور قرار دهد و این روحیه ایثارگری آقای رزم‌حسینی، باعث پذیرش چنین مسئولیتی از طرف وی شده است.

دوتابعیتی بودن و همراهی رزم حسینی با یک باند فساد اقتصادی به هیچ عنوان صحت ندارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی‌های صورت گرفته بر علیه وزیر پیشنهادی صمت اظهار کرد: متاسفانه حواشی بر علیه وی مطرح شد که به جرات اعلام می‌کنم به هیچ عنوان این حواشی صحت ندارد. برخی‌ها مسایلی را در مورد دو تابعیتی یا همراهی رزم حسینی با یک باند فساد اقتصادی مطرح می‌کنند که اصلا هیچ یک از آنها صحت ندارد.

زاهدی درباره پیش بینی رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی صمت گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی بیش از این وزارت صمت را بدون وزیر نگه ندارد. متاسفانه شاهد هستیم ظرف این ۴ ماهی که دولت با یک بی‌تدبیری وزیر سابق را عزل کرد قیمت انواع و اقسام کالاها از خوراکی تا غیرخوراکی به صورت سرسام‌آوری افزایش پیدا کرد در حالی که اگر وزارتخانه وزیر داشت وزیر اجازه افزایش قیمت را نمی‌داد و همچنین در مقاطع مختلف مجلس می‌توانست وزیر را بازحواست کند.

وی افزود: بنابراین بیش از این به مصلحت کشور نیست که این وزارتخانه بدون وزیر باشد و اگر به رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت رای ندهیم، تا دوباره دولت بخواهد طی یک ماه آینده وزیر جدیدی را پیشنهاد دهد، قیمت‌ها همچنان روند صعودی را طی خواهند؛ پس چه از نظر شخصیت فردی وزیر پیشنهادی و چه از نظر موقعیت زمانی مصلحت این است که نمایندگان مجلس به رزم‌حسینی رای اعتماد دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات ناشی از تحریم ها و اثر آنها بر اقتصاد کشور، بحث‌های وارداتی، رانت‌خواری عده ای، رفاه عمومی مردم، تامین کالاهای اساسی، مبارزه با گرانی‌ها و رانت‌خواری‌ها و ... دست به دست هم می‌دهد که ما به آقای رزم‌حسینی که ایثارگرانه وارد این میدان شده است، رای اعتماد بدهیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خرد جمعی مجلس همیشه مصالح کشور را در نظر می‌گیرد و تصور می‌کنم این عقل و خرد جمعی مجلس در شرایط کنونی به ‌نوعی است که به رزم حسینی رای اعتماد می‌دهند.

زاهدی از انتظارات نمایندگان مجلس از وزیر صمت سخن به میان آورد و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از وزارتحانه‌های سنگین جمهوری اسلامی می‌باشد و اداره آن کار راحتی نیست زیرا ابعاد متعددی دارد و تفاوت زیادی با سایر وزارتخانه‌ها دارد.

مبنای انتخاب مدیران باید تخصص، تعهد و به دور از گرایشات سیاسی باشد

وی بیان کرد: اکنون کشور در بحث تامین کالاهای اساسی، کنترل قیمت‌ها، واردات، قیمت خودرو، قیمت ارزاق عمومی و ... مشکل دارد و از طرف دیگر رانت‌ها و فسادهایی با ارز ۴۲۰۰ تومانی ایجاد شده است و ما انتظار داریم که وزیر جدید صمت محکم موضع خود را در برابر مباحثی همچون رانت‌خواری‌ها و افزایش قیمت‌ها اعلام کند و قول دهد که به صورت جدی با این مسایل مبارزه خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد هستیم با سوء استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی، واردات برخی کالاهایی صورت می گیرد که یا نیاز نیست وارد کشور شود یا تحت نفوذ عده ای خاص است. آقای رزم حسینی باید با این سوء استفاده ها مقابله جدی کند. وزیر صمت باید به موضوع جهش تولید که مورد تاکید مقام ‌معظم رهبری است توجه ویژه ای داشته باشد. جهش تولید در طول این یکسال رخ نمی‌دهد اما وزیر جدید باید بخشی از کار خود را در راستای برنامه‌ریزی جهش تولید اختصاص دهد و برای تحقق این مهم باید بازنگری و اصلاح قوانین رفع تولید با کمک مجلس در دستور کار قرار گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استفاده از مدیران جهادی و متخصص امری بسیار مهم در پیشبرد اهداف هر نهاد و وزاتخانه ای است و نباید وزارتخانه ای همچون وزارت صمت را به شرکت تعاونی تبدیل کرد که گروه‌های مختلف سیاسی بخواهند از آن امتیاز بگیرند و باید آقای رزم حسینی در مجلس قاطعانه اعلام کند که به دنبال مدیران جهادی، متعهد و متخصص است که درد مردم را داشته باشند و آن را نیز عملیاتی کنند.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073677 برچسب‌ها وزارت صمت وزیر پیشنهادی وزارت صمت علیرضا رزم حسینی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت صمت وزیر پیشنهادی وزارت صمت علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت مجلس شورای اسلامی آقای رزم حسینی رای اعتماد وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند.

در ادامه عکسی از احترام نظامی یکی از مقامات نظامی حاضر در مجلس به محمدباقر قالیباف را مشاهده می‌کنید.

منبع: ایسنا

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟