Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:22:33 GMT

معاون اول رئیس‌جمهوری وارد هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۷۰۰

معاون اول رئیس‌جمهوری وارد هرمزگان شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، معاون اول رئیس‌جمهوری وارد هرمزگان شدسرپرست وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزیران جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی، رئیس‌کل بانک مرکزی، رئیس‌کل گمرک ایران و رئیس بنیاد مستضعفان جهانگیری را در سفر به هرمزگان همراهی می‌کنند.

افتتاح مرحله دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس، بازید از بندر و گمرک شهید رجایی و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون اول رئیس‌جمهوری به هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ۳۱۱ میلیون یورو از سوی بنیاد مستضعفان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در بندرعباس سرمایه‌گذاری شده که با بهره‌برداری از مرحله دوم این مجموعه، ۱. ۲ میلیون تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه می‌شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه ۲. ۴ میلیون تن شمش فولادی خواهد رسید. بر اساس اعلام مسئولان این شرکت و با احتساب ظرفیت تولید در مرحله دوم فولاد کاوه جنوب کیش، سهم تولید فولاد در این شرکت حدود ۱۰ درصد در تولید فولاد کشور افزایش می‌یابد که این میزان تولید باعث می‌شود تا رتبه فولاد کاوه جنوب کیش در میان تولیدکنندگان فولاد کشور از جایگاه هفتم به رده چهارم ارتقا یابد.

در جریان این سفر همچنین بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی و کلینک تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس، استان هرمزگان با هزینه افزون بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به دلیل نیاز مبرم به تخت بیمارستانی ویژه زنان نیز به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان، در استان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، افتتاح می‌شود. این مرکز درمانی ۱۳۰ تختخوابی با زیربنای ۱۰ هزار و ۶۶۰ مترمربع و اعتباری در راستای ارائه خدمت به زنان، مادران باردار و کودکان و نوزادان ساخت و تجهیز شده و دارای اورژانس، پنج اتاق عمل مجهز، بخش زایمان، بخش مراقبت پس از زایمان، بخش مادران پرخطر، (آی. سی. یو و ان. آی. سی. یو)، بخش نوزادان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زنان، بخش بستری و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی از مهم‌ترین بخش‌های این بیمارستان به شمار می‌رود.

کد خبر 552197 برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گمرک وزارت صنعت، تجارت و معدن استان هرمزگان اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گمرک وزارت صنعت تجارت و معدن استان هرمزگان اسحاق جهانگیری فولاد کاوه جنوب کیش مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه