Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@16:02:38 GMT

معاون رئیس جمهور واردهرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۷۶۰

معاون رئیس جمهور واردهرمزگان شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری وارد استان هرمزگان شد. ناطقان : اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح شنبه با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.در این سفر یک روزه فاز دوم فولاد سازی شرکت فولاد و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی فوق تخصصی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس، نیز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان، در هرمزگان با حضور معاون اول رئیس جمهور، افتتاح خواهد شد.

همچنین معاون اول رئیس جمهور از مجموعه بندر و گمرک شهید رجایی بندرعباس، بازدید خواهد داشت و جلسه هماهنگی اقتصادی با دستور کار بررسی تشریفات گمرکی نیز به ریاست دکتر جهانگیری، برگزار می‌شود.

وی گفت: حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان، آخرین برنامه معاون اول رئیس جمهور در سفر به این استان است.
منبع: مهر برچسب ها: معاون ، جهانگیری ، ناطقان ، هرمزگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: معاون جهانگیری ناطقان هرمزگان معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر اعلام بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی انجام شد، برخی شیرخوارگاه‌ها به علت ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال نخست دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در موضوع رویکرد زیست عفیفانه در جامعه هم گفت: برنامه‌های آموزشی، اردویی و کارگاه‌هایی در ۵ استان در مقوله سبک زیست عفیفانه برگزار شده و در ۱۰ استان دیگر نیز اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود