Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:19:55 GMT

از کتاب سرباز وطن رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۷۹۵

از کتاب سرباز وطن رونمایی شد

در نشست مشترک وزیر آموزش‌وپرورش با مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و روسای نهضت سوادآموزی استان‌ها از کتاب "سرباز وطن" رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در نشست مشترک وزیر آموزش‌وپرورش با مدیران کل و روسای نهضت سوادآموزی استان‌ها که به‌صورت ویدئو کنفرانس و در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، از کتاب سرباز وطن رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب سرباز وطن از مجموعه کتاب‌های مناسبتی و اقتضایی می‌باشد که به‌طور ویژه به گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

این کتاب در 3 فصل چاپ و منتشرشده است که در فصل اول آشنایی بازندگی سردار از تولد تا شهادت، بخش دوم ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سردار و بخش سوم وصیت‌نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

شایان‌ذکر است، کتاب سرباز وطن چاپ سال 1399 بوده و در 5000 هزار جلد و توسط سازمان نهضت سوادآموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تهیه و منتشرشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند