Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال السد قطر خود را آماده نبردی سخت با پرسپولیس در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، کادر فنی السد به رهبری ژاوی هرناندس این تیم را آماده بازی سرنوشت‌ساز برابر پرسپولیس می‌کند. دستیاران ژاوی به طور خاص روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده‌ و دیدارهای این تیم در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید تاکتیک مناسبی را برای این دیدار در نظر بگیرند، زیرا حریف ایرانی تیمی قدرتمند با توانمندی‌های زیادی است که توانسته صدرنشین جدول رده‌بندی گروهش شود.

تعداد گل‌های پرسپولیس نشان‌دهنده قدرت تهاجمی این تیم است. در مقابل خط دفاعی این تیم با دریافت پنج گل کمترین گل خورده را در گروه C لیگ قهرمانان آسیا داشت. این خط دفاعی توانمند باید رودرروی قدرتمندترین خط تهاجمی در السد قرار بگیرد که 14 گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند. ژاوی هرناندس اسپانیایی در آخرین تمرین امروز قدرت تهاجمی تیمش را به رهبری بغداد بونجاح تجهیز خواهد کرد. این تیم با آمار قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را در دیدار با پرسپولیس تثبیت کند.

السد و پرسپولیس از ساعت 17:10 فردا (یکشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار می‌گیرند.

شیری به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)

العین با نتیجه 4-2 الهلال را شکست داد.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها

  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم