Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@18:00:09 GMT

آتش به جان «آب‌ماه» افتاد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۸۴۰

به گزارش فارس، آتش‌سوزی وسیعی که عصر جمعه ۴ مهرماه در باغات و نخیلات روستای آب‌ماه از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس، رخ داد، موجب خسارات فراوانی به مردم این روستا شد.

به گفته مهدی خیری از اهالی روستای آب‌ماه، آتش سوزی گسترده عصر جمعه در روستای آبماه که بخش زیادی از نخیلات و باغات مردم را کاملا سوزاند، به قدری شدت داشت که نیروهای آتش نشانی از پایگاه‌های قطب آباد، رضوان و ایستگاه ۱۰ بندرعباس و تلمبه خانه قطب آباد برای مهار آن بیش از ۶ ساعت تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم آتش به اندازه‌ای زیاد بود که به برخی از منازل مسکونی روستا نیز رسید و خساراتی را بجای گذارد.

دسترسی به باغات و زمین های آتش گرفته در بخش هایی امکان پذیر نبود که دستگاه لودر شرکت خط لوله نفت اقدام به ایجاد مسیر دسترسی کرده و برای مهار آتش با خاک تلاش فراوانی انجام داد.

به دلیل شدت باد، آتش که حوالی ساعت ۲۲ شب مهار شده بود، بار دیگر به صورت پراکنده در برخی نقاط باز شعله کشید و مردم محلی در تلاش برای جلوگیری از شوت گرفتن دوباره آتش هستند.

به گزارش فارس، روستای آب‌ماه از توابع دهستان گهره بخش فین شهرستان بندرعباس در ۹۵ کیلومتری شمال بندرعباس و در مجاورت جاده مهم ترانزینی بندرعباس - سیرجان واقع شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: روستای آب آب ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» در مراسم اکران این فیلم گفت: مستند «از اراک تا تل‌آویو» روایت اجتماعی از مردم اراک در شب عملیات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود مقابل رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی است و فیلم تلاش می‌کند روایت مستند از تنوع اجتماعی مردم اراک و احساس شور، نشاط، غیرت و اقتدار را به نمایش بگذارد.
حاج محمدحسینی با بیان اینکه فیلم با روایتی هنری تلاش می‌کند این رشور و شعف را به زبان هنر نشان دهد، افزود: زمان مستند ۱۸ دقیقه است و از زمان حمله تا ساخت این مستند حدود هفت روز طول کشید و عوامل حوزه رسانه به صورت شبانه‌روز و جهادی کار کردند.
او گفت: فیلم تلاش کرده تا نگاه اجتماعی داشته باشد و با این نگاه این اتفاق تاریخی که برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرد را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» این مستند را از این جهت حائز اهمیت دانست که نتانیاهو شهر اراک را تهدید کرده بود و این فیلم سعی کرده تا نگاه مردم اراک به این تهدید را نشان دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود