Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@05:42:19 GMT

داوری مردمی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۹۹۵۵

داوری مردمی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» آغاز شد

مرحله داوری مردمی اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» برای انتخاب بهترین فیلم از نگاه مردم آغاز شده و تا ۲ آبان ۹۹ ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، تعداد ۵۹ فیلم راه یافته به رقابت نهایی اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» در سایت این رویداد سینمایی در معرض داوری عموم مردم قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان به حضور در این نظرسنجی می توانند با مراجعه به سایت جشنواره، فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

امکان شرکت در داوری مردمی تا ۲ آبان ماه ادامه دارد و به فیلمی که بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص دهد، در اختتامیه این رویداد جایزه آرای مردمی اختصاص می یابد.

اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به دبیری مریم دوستی آبان ماه ۹۹ با حمایت سازمان شهرداری تهران، وزارت بهداشت، کمیسیون ملی یونسکو و سامانه هاشور به صورت آنلاین برگزار می شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینما سینمای ایران فیلم کوتاه جشنواره سینمایی جشنواره فیلم سلفی 20 جشنواره فیلم کوتاه سلفی ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند