Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف پورواجد روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید از سال ۹۷ در حوزه تسهیلات روستایی آغاز به کار کرده است  افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش‌های کشاورزی، صنعت. خدمات، ضروری و رفاهی پرداخت شده است. 

وی تصریح کرد: واگذاری یکهزار و ۵۵۶ فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در استان کرمان برای یکهزار و ۸۷۵ نفر طی ۶ ماهه گذشته ایجاد اشتغال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۶۶ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی به مبلغ هفت میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان طی این مدت خبر داد و اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی برای ۱۱۷ نفر در این استان ایجاد اشتغال شده است. 

پورواجد با اشاره به پرداخت ۵۵ فقره تسهیلات در بخش صنعت استان کرمان گفت: در این بخش با پرداخت سه میلیارد و ۳۱ میلیون تومان برای ۱۰۱ نفر ایجاد اشتغال شده است. 

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات در حوزه خدمات پرداخت شده است تصریح کرد: هزار و ۳۸فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۹۵۷ میلیون تومان برای یکهزار و ۶۵۷ نفر اشتغال ایجاد شده است. 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان خاطرنشان کرد: در بخش ضروری‌ و رفاهی نیز ۳۹۵ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان طی ‌۶ ماهه اخیر پرداخت شده است. 

پورواجد با تأکید بر نظارت دقیق از تسهیلات پرداختی برای طرح‌های اشتغالزایی گفت: طی سال جاری چهار مرحله از تسهیلات روستایی در استان کرمان پرداخت شده که با این حساب بیش از ۱۱۵ درصد پرداختی داشته‌ایم.

پورواجد ادامه داد: در قالب طرح‌های روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول ۲۶ روستا در کل استان کرمان معرفی شده که ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این روستاها ‌پیش‎بینی و در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید و همچنین در راستای تحقق این مهم صندوق کارآفرینی امید اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌های صندوق‌ خرد محلی با سازمان بسیج سازندگی و سازمان بهزیستی و ترویج جهاد کشاورزی کرده است خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۴۳ صندوق خرد محلی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق این صندوق‌ها پرداخت شده است. 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کارآفرینی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کارآفرینی اخبار کنکور صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده فقره تسهیلات میلیون تومان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد