Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از چند روز انتظار روز گذشته قرارداد سوارس با باشگاه اتلتیکومادرید امضا شد.

باشگاه بارسلونا پس از کش و قوس‌های فراوان (در اینجا بخوانید) سرانجام رضایت داد تا سومین گلزن تاریخ این باشگاه به صورت رایگان راهی رقیب مستقیم خود شود!

موضوع اخراج سوارس از رسیدن کومان به نیمکت بارسلونا شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی هلندی در بدو ورود با تلفن همراه به بازیکن اروگوئه‌ای گفت که به دنبال تیمی دیگر بگردد.

این رفتار با انتقاد شدید رسانه‌ها روبه‌رو شد. پس از آن نیز باشگاه شرط گذاشت که می‌تواند رایگان تیم را ترک کند ولی به 4 باشگاه نمی‌تواند منتقل شود (در اینجا بخوانید).

سوارس نیز این شرط را پذیرفت ولی زمانی که با اتلتیکومادرید به توافق رسید، دوباره بارتومئو مانع این کار شد (در اینجا بخوانید). اگرچه پس از یک روز مذاکره، رئیس بارسا تن به این کار داد ولی رفتار عجیب او مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت.


خداحافظی سوارس با بارسلونا و 13 جام

مارکا و اسپورت در چاپ امروز خود (اینجا) به واکنش ستاره‌های بارسلونا پرداختند و حتی اسپورت، رسانه نزدیک به این باشگاه تیتر زد: آنها خفه نمی‌شوند!

همچنین باعث شد تا ستاره‌های تاریخ معاصر بارسلونا به انتقاد شدید از مدیریت این باشگاه بپردازند.

مسی با الفاظی تند، رفتار مدیریت علیه سوارس را خارج از احترام دانست و مدعی شد نباید این بازیکن به این شکل اخراج شود.

مسی در فضای مجازی نوشت: تو مستحق چنین رفتاری نبودی که آنها کردند ولی هیچ چیز دیگر از سوی آنها مرا متعجب نمی‌کند!

دنی آلوس نوشت: تمام این اتفاقات در حول احترام می‌گذرد. چیزی که آنها ندارند. آنها احترام را نمی‌فهمند و این موضوع مدت‌هاست که رنگ واقعیت گرفته است.

اتوئو، ستاره سابق بارسلونا نیز نوشت: پسر، ظرافت و زیبایی در اینجا خریدار ندارد. مراقب خودت باش و به به خودت فکر کن!

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا نیز نوشت: رفتار آنها بسیار مرا ناراحت کرد، آنها تمام زندگی‌شان را برای بارسلونا و باشگاه گذاشته بودند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسی سوارس بارسلونا بارتومئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، بازیکن فعلی کولوکولو و سابق بارسا و بایرن، به تی‌ان‌تی اسپورتس گفت که رئال باشگاهی بود که دوست داشت در دوران حرفه‌ای خود در آن بازی کند. علاوه بر این، او اعتراف کرد که بارسا سخت‌ترین تیمی بوده که با آن روبرو شده است.

هافبک شیلیایی در بهترین باشگاه‌های جهان از جمله یوونتوس، بایرن، بارسا و اینتر بازی کرده است. با این حال، او در پاسخ به سوالی درباره تیمی که دوست داشت در آن بازی کند، اظهارنظری غافلگیرکننده‌ داشت: «این تیم می‌توانست رئال مادرید باشد.» ویدال در تابستان 2015 و پس از جدایی از یوونتوس، نزدیک بود با رئال قرارداد امضا کند.

ویدال از زمان حضورش در بایرن مونیخ، به ویژه پس از حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2017، چندین جنجال با رئال مادرید داشت. او در اعتراض به داوری بعد از حذف بایرن گفته بود: «این دزدی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اتفاق بیفتد.»

بعدها ویدال با بارسلونا قرارداد بست و رقابت حداکثری را با رئال مادرید تجربه کرد. این بازیکن شیلیایی دقیقاً در اولین کلاسیکو خود گل پنجم تیمش را به ثمر رساند: 5-1 در نوکمپ. 

بارسا به نوبه خود سخت ترین تیمی است که او با آن روبرو شده است: «سخت‌ترین تیم بارسلونا در سال 2015 بود. آنها ما را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند.»

این بازیکن شیلیایی همچنین به پرسش‌هایی دیگر درباره فوتبالیست‌ها پاسخ داد. او لئو مسی را بااستعدادترین بازیکنی که کنارش بازی کرده و فرانک ریبری را بامزه‌ترین بازیکن می‌داند.

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)