Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرکت ۸۰ موتورسوار در هفت کلاس، دیشب در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد.

در این مسابقات، ۸۰ موتورسوار در هفت کلاس ۱۲۵ آقایان و بانوان، مینی جی پی، کلاس ۶۰۰، هزار، آزاد و فوق سنگین شرکت کرده و هرکدام در کلاس‌های مربوط به خود به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این رابطه اظهار کرد: دومین دور از سری مسابقات سرعت موتورسواری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد تا یاد و خاطره حماسه سازانی که در راه دفاع از وطن جان فشانی کردند، گرامی داشته شود و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان نیز قدمی در این مسیر بردارد.

سیامک امیرخیزی هدف از برگزاری مسابقات فوق را تقویت و ارتقای کیفیت مسابقات و معرفی کامل این رشته به صورت آکادمیک دانسته و ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند ورزشکاران را جهت حضور در مسابقات کشوری و بین المللی آماده‌تر کرده و سبب می‌شود تا بتوانیم در سطوح بالاتر حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزایش شور و نشاط اجتماعی و ایجاد هنجار در جامعه را موضوعی مهم دانست و افزود: شناساندن رشته موتورسواری به عنوان یک ورزش، موضوعی قابل توجه است که ما را به فعالیت‌های بیشتر ترغیب می‌کند که امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین مسابقاتی حمایت‌های مسئولان زیربط را به دست آورده و به آرمان‌هایمان جامه عمل بپوشانیم.

وی در رابطه با اهمیت برگزاری مسابقات در همه کلاس‌های موتورسواری اضافه کرد: در این مسابقات برای سومین بار مسابقه کلاس ۱۲۵ سی سی برگزار شد و این درحالی است که حدود سه ماه از تشکیل و فعالیت این کمیته سپری می‌شود و با توجه به اینکه به عنوان کلاس پایه موتورسواری محسوب می‌شود، سعی داریم با جذب جوانان و استعدادهای برتر و برگزاری مداوم این دوره‌ها، قهرمانانی را جهت معرفی به تیم ملی پرورش دهیم.

در پایان این دور از رقابت‌ها، وحید رامین راد، یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی، عناوین قهرمانی مربوط به کلاس‌های خود را کسب کردند.

کد خبر 5032814

منبع: مهر

کلیدواژه: موتور سواری مسابقات موتورسواری تبریز چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید امید مقدس زاده داور بین المللی قم توانست در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در چین افتخار آفرینی کند و در کلاس ارتقاء داوری به بالاترین مدرک داوری آسیا دست یابد.

این درحالی است که قبل از مقدس زاده در تاریخ بدمینتون جمهوری اسلامی ایران تنها ۵ داور به این مدرک دست یافته بودند که یکی از آنها استاد محمد حسن حسین زاده دیگر داور قمی است.

با قبولی مقدس زاده در این کلاس تعداد داوران ایرانی سرتیفیکیت آسیایی به ۶ داور افزایش یافت که دو داور از استان قم هستند.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • برگزاری مسابقات چوگان در تبریز
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود