Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مسئول غرفه سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان اصلی‌ترین رکن مسائل پزشکی و آزمایشگاهی را دنبال می‌کند و امروزه در سراسر کشور ۳۷۰ مرکز وجود دارد.

خبرگزاری میزان - به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه از دوم مهرالی نهم مهرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه سازمان‌ها و ارگان‌های زیرمجموعه این قوه غرفه‌هایی برای ارائه دستاورد‌های سازمان مطبوع خود در دوران دفاع مقدس و ارائه اطلاعات لازم به بازدیدکنندگان تشکیل دادند که در این مجال با مسئول غرفه سازمان پزشکی قانونی کشور گفت‌وگویی انجام دادیم که با هم می‌خوانیم.

حامد عظیمی مسئول غرفه سازمان پزشکی قانونی کشور در گفتگو با میزان بیان کرد: پزشکی قانون بیش از ۱۵۰ سال سابقه خدمت در ایران دارد. پزشکی قانون به شکل جدید در سال ۷۳ تأسیس شد.


مسئول غرفه سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان اصلی‌ترین رکن مسائل پزشکی و آزمایشگاهی را دنبال می‌کند و امروزه در سراسر کشور ۳۷۰ مرکز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: حضور معاونت حقوقی قوه قضاییه در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه

وی گفت: این سازمان دو شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است. شهید «محمود مهدوی‌راد» عکاس سالن تشریح پزشکی قانونی و شهید «محمد کاظمی شهروی» مسئول قسمت پذیرش مراجعین و متولی سردخانه پزشکی قانونی که در سال ۶۱ شهید شد.

نماینده سازمان پزشکی قانونی کشور در امور مستندسازی گفت: ما در غرفه سازمان پزشکی قانونی کشور سعی می‌کنیم علاوه بر معرفی شهدا و ایثارگران این سازمان در دوران دفاع مقدس، عملکردی از سازمان را در طول چهل سال قبل مخصوصا از سال ۷۲ به مردم بشناسیم.

مجتهدی گفت: طی ۴۰ سال گذشته سازمان پزشکی قانونی شاهد تحولات چشمگیری بوده و تخصصی‌تر شده است و تاکنون در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی ۴۴ کتاب منتشر کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان پزشکی قانونی کشور نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان پزشکی قانونی کشور نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است