Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه "اتحادیه‌های صنفی می‌توانند به کمک تولیدکنندگان داخلی مشکلات فعلی بازار را به‌سرعت مرتفع کنند"‌ گفت: تحریم‌ها فرصت مناسبی در تولید لوازم خانگی ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

اسدالله غلامرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج درباره حضور واحد‌های تولیدی لوازم خانگی در استان البرز اظهار داشت: تولیدکنندگان لوازم خانگی تمایل مناسبی برای حضور و سرمایه‌گذاری در البرز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط کنونی حمایت از تولیدات داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اتحادیه  تهیه و فروش لوازم خانگی مرکز استان البرز با بیان اینکه "در این شرایط تعداد زیادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی تمایل دارند که در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت کنند" بیان کرد: در این شرایط سخت تحریمی لازم است که دولت از این واحدها حمایت کند.

افزایش تولید لوازم خانگی با وجود تحریم‌ها/ تولیدات جدید احتکار شد؟کم‌کاری برخی واحدهای تولید‌کننده لوازم خانگی البرز در تامین قطعات/ نظارت‌ها بر روند تولید تشدید می‌شود‌گزارش|گرانی سرسام‌آور در بازار لوازم خانگی/ کالا گران و مشتری کمیاب

وی با بیان اینکه "با توانایی‌های موجود و دانش فنی روز در تولید لوازم خانگی می‌توان بخش اعظمی لوازم خانگی را در استان البرز تولید کرد" تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان البرز  و بازار بزرگ استان‌های همجوار، تولید لوازم خانگی موردنیاز جامعه دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه "دامن‌زدن به کمبود کالا و افزایش قیمت و فشار بر مردم برای اخلال در روند تأمین وسایل مورد نیاز جزو برنامه‌های دشمنان است" گفت: تولید کالای با کیفیت ایرانی در این شرایط می‌تواند بهترین خدمت به مردم و ایستادگی در مقابل دشمنان باشد.

غلامرضایی با بیان اینکه  "شرایط سخت تحریمی فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در تولیدات داخلی در حوزه لوازم خانگی به‌وجود آورده است" عنوان کرد: حمایت دولت می‌تواند مشوق خوبی برای رهایی از قید وابستگی به واردات کالاهای ضروری مردم در بخش لوازم خانگی باشد و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند به کمک تولیدکنندگان داخلی مشکلات فعلی بازار را به‌سرعت مرتفع کنند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید لوازم خانگی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید

شاه حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: برنامه‌های متعددی باهم اندیشی گروه‌های مختلف از جمله نخبگان، اساتید دانشگاهی، سرمایه گذاران و صاحبنظران اقتصادی برای تحقق شعار سال در استان یزد پیش بینی شده است. 
وی افزود: توجه ویژه به نقش تعاونی‌های مردمی در شهرستان‌ها و مشارکت آنها در طرح‌های بزرگ اقتصادی، تقویت شرکت‌های تامین سرمایه، جلب و جذب سرمایه‌های خرد مردم در حوزه تولید واقتصاد، تقویت وتوجه و تمرکز بر رفع موانع تولید، تسهیلگری در حوزه تولید، حمایت از تولید بومی و اشتغال و صنایع‌های تک و توجه ویژه به بخش صادرات از مهمترین برنامه‌های استان در حوزه تولید است. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با بیان اینکه باید به همه‌ی شهرستان‌ها نگاهی متوازن داشت، گفت: علاوه بر توجه به حوزه‌ی سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان، بحث تولید را در شهرستان‌های کمتر برخوردار فعال خواهیم کرد. 
شاه حسینی توجه به بخش گردشگری را از دیگر اولویت‌های استان یزد در سالجاری عنوان کرد و افزود: با تقویت زیرساخت‌های گردشگری در نظر داریم تا با جذب گردشگران داخلی و خارجی به اقتصاد کمک کنیم. 
وی به تعیین سهام عدالت استان هم اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰ همت از سرمایه‌ی مردم استان یزد در سهام عدالت معطل مانده است که امسال تعیین تکلیف و در بخش تولید و مردمی سازی استفاده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • اصفهان تخلیه می‌شود؛ تنها ۸ سال فرصت داریم
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تداوم دیدارها برای لغو تحریم‌ها