Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در این کلانشهر گفت: ساعت یک و ۳۷ دقیقه آتش سوزی مغازه تجاری در کوی مشعلی خیابان صابر آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: همچنین خودروی نیسان به علت بی احتیاطی راننده و برخورد با پایه برق ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه در مسیر جاده حمیدیه بعد از عین ۲ منجر به سقوط پایه برق بر روی خودرو و مصدوم شدن راننده شد و پس از نجات از دورن کابین خودرو به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه و جابجایی پایه برق از روی خودرو از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند، افزود: همچنین آتش سوزی منزل مسکونی در کوی نبوت خیابان مطهر ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه رخ داد و آتش نشان سریعا در محل حاضر شدند و با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و استفاده از یک رشته لوله آبرسان آتش سوزی را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نجات ۱۰ شهروند در عملیات نجات از آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق ۲۰ متری مقیمی، باهنربلوار معلم، زیتون کارمندی خیابان فیاض و نجات ۲ زن در عملیات محبوس شده‌ها در اماکن در مناطق باهنر خیابان نینوا و پردیسرا از جمله عملیات‌های امداد و نجات در روز جمعه ۴ مهرماه عنوان کرد و ادامه داد: همجنین یک مرد ۵۰ ساله که قصد خودکشی از روی پل هفتم را داشت ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد با حضور ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی و مشاوره و گفتگو، او را از خودکشی منصرف کردند و به خانواده تحویل دادند.

این مقام مسئول در ادامه به منصرف کردن مردی ۳۳ ساله که در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه قصد خودکشی از تراس منزل مسکونی در کوی ملت خیابان ۹ بلوار اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین یک زن ۳۰ ساله در کوی ملت فاز ۳ ساعت یک و ۲۰ دقیقه از سوی آتش نشانان که به علت گیرکردن انگشت دستش در قفل آویز درب ورودی آپارتمان دچار دردسر شده بو را نجات دادند.

قنبری در پایان گفت: در حادثه نشت گاز مجتمع مسکونی در کوی ملت خیابان شیخ نبهان ساعت ۱۳ و ۲۶ دقیقه ماموران امداد و نجات سازمان با همکاری با عوامل ۱۹۴ با رفع نشت گاز از بروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری کردند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات اطفای حریق امداد و نجات آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس