Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست با معاون دانشگاه الخلیج عمان گفت: دو کشور ایران و عمان از نظر سیاسی و فرهنگی همواره ارتباط خوبی داشته‌اند، بنابراین برنامه‌ریزی شده تا ارتباط علمی و آموزشی میان دانشگاه‌های این دو کشور ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تنها فعالیت دانشگاه‌ها در حوزه آموزش نیست، بلکه موضوع مراکز رشد و تحقیقات نیز در فعالیت‌های دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: این دانشگاه برنامه دارد در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش و فناوری با دانشگاه الخلیج عمان همکاری کند. دامنه همکاری این دو دانشگاه زیاد است که امیداوریم در طی این همکاری تمامی حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

معتمدی عنوان کرد: قرار گرفتن در دانشگاه‌های نسل سوم از ارکان اصلی برنامه راهبردی دانشگاه است، بنابراین برای تحقق این موضوع قدم‌های اجرایی خوبی برداشته است که قادر هستیم این تجربیات را به دانشگاه الخلیج عمان منتقل کنیم و از تجربیات این دانشگاه در این حوزه نیز استفاده کنیم.

امیر گل‌رو مدیرکل همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در حاشیه این نشست گفت: در این نشست عدوانی معاون دانشگاه الخلیج کشورعمان حضور داشت که وی جزو سرمایه‌گذاران دانشگاه و از سرمایه‌گذاران مرکز رشد کشور عمان است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است دو دانشگاه صنعتی امیرکبیر و الخلیج عمان در سه زمینه آموزش، پژوهش و فناوری همکاری داشته باشند که قرار است سه پروپزال به دانشگاه طی دو هفته ارائه شود.

مدیرکل همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: همچنین قرار است برنامه آموزشی مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و یا غیرحضوری راه‌اندازی شود.

گل‌رو با بیان اینکه دانشگاه الخلیج عمان برنامه مشترک با دانشگاه‌های کشور انگلیس دارد، تاکید کرد: قرار است این دانشگاه با دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه فناوری نانو نیز همکاری‌های مشترک داشته باشد.

وی گفت: همچنین برنامه داریم شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌های دانشگاه را نیز به دانشگاه الخلیج عمان مرتبط کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه فناوری عمان آموزش رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشگاه صنعتی امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز میشود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطر نشان میگردد مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز میباشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898306

دیگر خبرها

  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر