Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس است.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز ‌(شنبه، پنجم مهرماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوفید، حلال 402 و حلال 404 پالایش نفت تبریز، سی‌او پالایش نفت آبادان و نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز چهارشنبه (دوم مهرماه) کالاهای آیزوریسایکل و حلال 402 پالایش نفت تهران، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، پنتان پلاس پتروشیمی پارس و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ داخلی و نفت کوره 280 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز 86.553 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 4.552 میلیارد و 687 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس انرژی پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

بهادر صیدمحمدیان با تأکید بر اینکه عطاری‌ها حق فروش و عرضه هیچگونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند، گفت: عطاری‌ها تنها می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیرسمی را ارائه دهند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی با تأکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو یا فرآورده دارویی تنها داروخانه است، اظهار کرد: هرگونه فروش دارو یا فرآورده دارویی اعم از داروی گیاهی، طبیعی و سنتی یا داروهای شیمیایی و بیولوژیک در محلی غیر از داروخانه از جمله عطاری‌ها تخلف محسوب می‌شود.

معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو افزود: در صورت مشاهده دارو و فرآورده دارویی در عطاری‌ها توسط بازرسان، این فرآورده‌ها به عنوان محصولات قاچاق ضبط و بر اساس ضوابط با عطاری مربوطه برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم)
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • آیا  رفتن به حج با ارز بیت المال از جیب فقرا حلال است؟
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی