Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@21:54:12 GMT

قیمت جهانی طلا در 5 مهر 99

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۶۱۶

در حالی که سرمایه گذاران به دلیل ترس از شیوع مجدد کرونا به سرمایه گذاری در بازار دلار روی آورده و سبب افزایش ارزش آن شده اند،  قیمت طلا  روز جمعه کاهش داشت. به علاوه نامشخص بودن سرنوشت بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا نیز به افت بیشتر قیمت طلا دامن زده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر  اونس طلا  در پایان معاملات دیروز با 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

35 درصد کاهش به 1861 دلار و 58 سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی دیروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.56 درصد کاهش به 1866 دلار و 30 سنت رسید.

​ادوارد مویا تحلیلگر بازار نفت در این باره گفت: «جمهوری خواهان و تموکرات ها نظزر یکسانی در خصوص انجام برخی اقدامات محرک مالی دارند اما آنها هنوز نتوانسته اند در مورد رقم بسته مالی جدید به اتفاق نظر برسند. همین بلاتکلیفی سبب شده تا سرمایه گذاران به سمت سرمایه گذاری در بازار دلار حرکت کنند.»

در هفته جاری قیمت هر اونس طلا  شاهد کاهش 4.4 درصدی بود که بیشتری نافت هفتگی در طی دست کم 6 هفته گذشته به شمار می رود. در عین حال ارزش دلار نیز در این هفته بیشترین جهش خود از اوایل آوریل را به ثبت رساند.

تقویت ارزش دلار سبب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی می شود که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

در این هفته ارزش شاخص های بورس در اکثر نقاط جهان و همچنین ارزش یورو و قیمت فلز مس در مسیر ثبت بدترین عملکرد هفتگی از زمان اوج گیری کرونا قرار گرفت، زیرا سرمایه گذاران با خروج از بازار دارایی های پرریسک به سمت سرمایه گذاری در بازار دلار حرکت کردند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کرونا قیمت طلا بازار نفت طلا بازار نفت قیمت جهانی طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار

قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است.

به گزارش مشرق، قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود از سرمایه‌های مخاطره آمیز را بیرون می‌کشند.

خبرگزاری‌های ایران از آرامش در مناطقی که ادعا می‌شود به آنها حمله شده خبر می‌دهند.

قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است. شاخص دلار آمریکا افزایش یافته است. قیمت اتر هم با همین میزان کاهش، تا زیر ۳۰۰۰ دلار پایین آمده و به ۲۸۹۵ دلار رسیده است.

در ۱۳ آوریل و پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی قیمت بیت کوین ۸.۴ درصد کاهش یافته بود. این کاهش قیمت در آن زمان باعث شد ۱۳۰ میلیون دلار از سرمایه بازار این ارز مجازی طی چند دقیقه پس از انتشار خبر پاسخ ایران، خارج شود.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹