Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:29:02 GMT

زلزله ۵.۲ ریشتری در گلستان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۸۲۳

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) مرز ترکمنستان و گلستان- حوالی مراوه تپه(گلستان) را لرزاند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۹ و ۱۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

مختصات جغرافیایی این زمین لرزه ۵۵.۹۸ درجه عرض جغرافیایی و ۳۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۹ درجه طول جغرافیایی بوده است.

همچنین نزدیک‌ترین شهر‌ها به مکان این زمین لرزه در ۲۱ کیلومتری مراوه تپه (گلستان)، ۵۰ کیلومتری گرماب (خراسان شمالی) و ۵۰ کیلومتری گلی داغ (گلستان) و نزدیک‌ترین مراکز استان‌ها ۱۳۷ کیلومتری بجنورد و ۱۹۴ کیلومتری گرگان اعلام شده است.

سیدرضا قادری مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با اعلام اینکه گروه های ارزیاب و امداد اولیه به منطقه اعزام شده اند، گفت: تاکنون تلفات جانی از زلزله ۵.۲ ریشتری در شهرستان مراوه تپه گزارش نشده است.

وی افزود: مدیریت بحران استان بلافاصله وارد عمل شده و هماهنگی‌های لازم جهت ارزیابی خسارات احتمالی را انجام داده است.

به گفته قادری در تماس با فرمانداری این شهرستان تاکنون هیچ خسارتی اعلام نشده است تنها قطعی برق گزارش شده که شرکت برق درحال پیگیری و رفع مشکل است.   با توجه به قدیمی بودن خانه های برخی از روستاها احتمال ریزش وجود دارد. برچسب ها: زلزله ، گلستان ، ریشتر ، خرابی ، خسارت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زلزله گلستان ریشتر خرابی خسارت زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان گلستان، در این نشست رمضانعلی تربتی نژاد و علی اکبر بصیرنیا، طی سخنانی از زحمات مرتضی مرتضوی رئیس سابق این هیات ورزشی تقدیر و با اهدای لوح یادبودی از ایشان قدردانی کردند. 
همچنین با حکم علی اکبر بصیرنیا، مرتضی مرتضوی به عنوان مشاور هیات کشتی استان گلستان منصوب شد. این نشست روز سوم اردیبهشت در محل خانه کشتی گرگان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد