Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۲ هزار و ۸۸۷ واحدی (۱.۴ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۶۳۴ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۲ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۳۴ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۶۵ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود سه میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نمادهای «وبملت»، «فولاد» و «خودرو» در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به دو هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

پربیننده ترین برداشت از صندوق توسعه ملی برای کمک به بورس راهکار آخر هم نباشد/ مجلس به دنبال شناسایی حفره‌های مالیاتی است مردم نگران ریزش‌های بورسی نباشند/ سهام شرکت‌ها در بورس روند صعودی پیدا می‌کند سهام عدالت بیشتر از خرید ملک و طلا بازدهی دارد استارت بورس برای پایان اصلاح؟ مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله/ هفته تلخ صندوق‌ها حباب آن‌ها را کوچک کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده سهام بورس بازار سهام فرابورس امیر مهدی زاده قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محرک جدید بورس
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار