Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت چهاردهم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شود.   برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت چهاردهم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید   در قسمت قبل دیدیم که حامد با تماس مادر بزرگ راضیه او را پیدا می‌کند و دوباره به تهران بر می‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو از بی رحمی نیما ترسیده اند، اما حامد نمی‌خواهد پا پس بگذارد. حامد اگر چه نمی‌خواهد میدان را برای نیما خالی کند، اما برای غلبه بر ترسش نیاز به همراهی راضیه دارد. راضیه‌ای که از گذشته‌ی خود بیشتر از هر زمانی شرمنده است و با خبر شدن خانواده‌ی حامد را از موضوع بزرگ‌ترین کابوس خود می‌داند.

در سویی دیگر دوستان دور و نزدیک دکتر بحری بالاخره او را به آرزویش می‌رسانند. وزیر کنار می‌رود و او به عنوان معاونش به سرپرستی وزارت خانه می‌رسد و خودش را برای جلب رای اعتماد مجلس آماده می‌کند.

در حالی که هنوز پای بحری به اتاق وزارت نرسیده است نیما نقشه هایش را که از مدت‌ها پیش سر و سامان داده است با او در میان می‌گذارد و از او در این فساد سهم و کمک می‌خواهد.

در قسمت قبل باز هم کاراکتر مرموز سریال آقازاده، حاج حسن، را دیدیم که همه چیز را بر وفق مراد بحری پیش برده است و با کمک او است که بحری به گزینه‌ی اصلی وزارت تبدیل می‌شود. پرونده‌ی فسادی که وزیر قبلی داشته است زیر دست حاج حسن است، پرونده‌ی صلاحیت دکتر بحری نیز، همینطور پرونده‌ی فساد احتمالی و آینده‌ی بحری هم به زودی زیر دستان همین حاج حسن خواهد آمد. این تهدیدی است که همان ابتدای کار حاج حسن، بحری را با آن گوش به زنگ می‌کند.

از آن جایی که بیشتر کاراکتر‌های آقازاده ترکیبی از شخصیت‌های واقعی‌ای هستند که صحنه‌ی مسائل سیاسی و اجتماعی کشور با آن‌ها آشنا است، از ابتدای پخش سریال گمانه زنی‌های زیادی درباره‌ی شباهت‌ای کاراکتر‌ها با اشخاص حقیقی در رسانه‌ها و محافل گوناگون بوده است. اما شاید جذاب‌ترین مرموز‌ترین شخصیت در این بین حاج حسن است.

بخش آنچه خواهید دید قسمت سیزدهم سوال‌ها درباره‌ی کاراکتر حاج حسن را بیشتر هم می‌کند و از طرفی بیننده را برای آمدن قسمت بعدی این سریال مشتاق تر.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بورس قیمت دلار سهام عدالت سریال آقازاده شبکه نمایش خانگی سریال آقازاده حاج حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

منبع: ایسنا

tags # سحر دولتشاهی ، حامد بهداد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال