Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@13:19:50 GMT

دولت قانون حمایت از ایثارگران را اجرایی کند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۰۹۶۰

دولت قانون حمایت از ایثارگران را اجرایی کند

رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون حمایت از ایثارگران و جانبازان گفت: ما اگر می خواهیم در مقابل زیاده خواهی های دشمنان بایستیم، باید فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در کشور گفت: ما باید برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده ایثارگران، شهدا و جانبازان تکریم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون حمایت از ایثارگران را دولت اجرایی کند. در این قانون حمایت هایی از خانواده های ایثارگران، جانبازان و شهدا پیش بینی شده است که اگر قانون اجرایی نشود، این حمایت ها نیز انجام نمی شود.

 

 

رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته ما معتقدیم در این راستا قوانین دیگری نیز مصوب شود، قوانینی که در راستای تبدیل وضعیت آنها و همچنین حمایت های تحصیلی و سایر موارد از این عزیزان باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس یازدهم گفت: ما در این فراکسیون و در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باید کارهای گسترده ای را انجام دهیم، تمامی نمایندگانی که عضو این فراکسیون هستند باید نماینده ایثارگران در سراسر استان ها و شهرستان های کشور باشند و باید به گونه ای کار کنیم که این فرهنگ در کشور نهادینه شود.

 

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در قالب دشمنان ایستادگی کنیم و توطئه های آنها را خنثی کنیم، راهی به جز تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نداریم.

 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید سمت و سوی ما مسئولان در راستای تقویت این فرهنگ باشد، بی عدالتی ها را برداریم و همان گونه که زندگی ایثارگران و شهدا با سادگی آمیخته بود، این سادگی را در زندگی مان اجرایی کنیم.

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس تقویت فرهنگ ایثار و شهادت قانون حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

کد خبر 6086464 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا