Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: ثامن الحجج مهمترین عملیات نظامی ما در ایام دفاع مقدس بود. ۵ مهر ما برای ما بسیار مهم بود و غم واندوه را برطرف کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس اظهار داشت: ثامن‌الائمه مهمترین عملیات نظامی ما در ایام دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 مهر ما برای ما بسیار مهم بود و غم واندوه را برطرف کرد و قدرت جمهوری اسلامی ایران رانشان داد. از سوی دیگر فرمان امام مبنی بر شکستن حصر آبادان هم به خوبی اجرایی و عملیاتی شد.

وی افزود: امروز ما الان 7 ماه را از پایان بهمن تا پایان شهریور از وضعیت کرونا عبور کردیمو الان وارد ماه هشتم شدیم و خسته نباشید به همه کادر درمان و مدافعان یلامت می‌گویم.

روحانی: باید از محیط زیست به خوبی حفاظت کنیمنامه محرمانه رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به روحانی/ تاکنون تنها 27درصد از یک‌میلیارد دلار به بخش درمانی اختصاص یافته استامیری: حضور روحانی برای دفاع از وزیر پیشنهادی صمت بستگی به نظر ستاد کرونا داردروحانی: از سال 59 تحریم اقتصادی بودیم ولی از سال 97 جنگ اقتصادی شروع شد

 

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دولت دوازدهم رئیس جمهور ویروس کرونا دولت دوازدهم رئیس جمهور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پس‌لرزه‌های عملیات غرورانگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز طی عملیات «وعده صادق» همچنان در محافل نظامی و خبری دشمنان ادامه دارد.

شبکه خبری الجزیره چهارشنبه شب گزارش داد که «پاتریک رایدر»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در اظهاراتی رسانه‌ای از ادامه رایزنی‌های مقامات وزارت دفاع آمریکا با سران صهیونیستی درباره لزوم کاهش تنش پس از عملیات نظامی ایران ضد اهدافی در اسرائیل خبر داد.

سخنگوی پنتاگون درباره قدرت عملیات نظامی ایران در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق اذعان کرد که اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه و گسترده از داخل خاک ایران بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به رایزنی‌های گسترده وزیر دفاع آمریکا با شماری از همتایان خود در سطح منطقه غرب آسیا و جهان گفت: آمریکا به دنبال کاهش تنش منطقه‌ای و جلوگیری از درگیری در مقیاس گسترده است.

گفتنی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله (ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی