Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) با جهش سهام تکنولوژی سهام وال‌استریت جهش کرد تا بخشی از افت هفته گذشته خود را جبران کند. سهام تکنولوژی هم بخشی از سقوط این ماه خود را جبران کردند.

میانگین صنعتی داو جونز ۳۵۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۲ واحد یا ۱.۳۴ درصد جهش کرد و در ۲۷٫۱۷۳.۹۶ واحد بسته شد.

اس‌اندپی ۱.۶۰ درصد جهش کرد و به ۳٫۲۹۸.۴۶ واحد رسید در حالی که کامپوزیت نزدک با جهش بزرگ ۲.۲۶ درصدی در. ۱۰٫۹۱۳.۵۶ واحد بسته شد.

این بهترین روز شاخص‌های سهام آمریکا از ۹ سپتامبر تا کنون است.

سهام آمازون در معاملات دیشب ۲.۵ درصد و سهام فیسبوک ۲.۱ درصد جهش کردند. اپل ۳.۸ درصد به ارزش خود افزود و مایکروسافت ۲.۳ درصد بالا آمد. زیرشاخص تکنولوژی اس‌اندپی ۲.۴ درصد جهش کرد تا بهترین روز خود از ۹ سپتامبر تا کنون را ثبت کند.

با این وجود شاخص‌های داوجونز و اس‌اندپی چهارمین افت هفتگی متوالی خود را ثبت کردند. این بلندترین توالی افت این شاخص‌ها از آگوست ۲۰۱۹ تا کنون است. شاخص کامپوزیت نزدک این هفته ۱.۱ درصد بالا آمد تا اولین رشد هفتگی خود در ۴ هفته اخیر را به ثبت برساند.

نوسان این هفته بازارهای سهام آمریکا به دنبال نگرانی از چشم‌انداز مبهم اقتصاد آمریکا و نامشخص بودن وضعیت بسته کمک مالی جدید اتفاق افتاد.
منبع:مهر
انتهای پیام

کد خبر: 1073710 برچسب‌ها بازار سهام بازار سهام آمریکا وال استریت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازار سهام بازار سهام آمریکا وال استریت درصد جهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۴۸ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با افزایش ۴۴۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۵۰  واحدی در ارتفاع ۷۲۵ هزار و ۹۴۳ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • افزایش ۴۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • بازار سهام اروپا تحت تاثیر پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قرار گرفت؟
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز هفته