Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم در نشست مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا المپیادهای دانشجویی برگزار نمی‌شود و بایستی این موضوع هم به خسارت‌های این ویروس اضافه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به منظور انتخابات رئیس این فدراسیون در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برای همه ایثارگران آرزوی سلامتی کرد و افزود: هدف اصلی از تشکیل این مجمع این است که برای ورزش دانشجویی برنامه ریزی‌های دقیق و به روزی انجام شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شرایط کنونی منجر به افزایش وظایف ما شده است، گفت: کسی که به عنوان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی انتخاب می‌شود باید به وظایف خود توجه داشته باشد.

غلامی گفت: در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا المپیادهای دانشجویی برگزار نمی‌شود و بایستی این موضوع هم به خسارت‌های این ویروس اضافه شود. 

وی با اشاره به اینکه باید از هم اکنون برای مسابقات یونیورسیاد برنامه ریزی صورت بگیرد، ادامه داد: از زحمات دکتر محمد رضا دهخدا رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی تشکر می‌کنم و امیدواریم از تجربیات ایشان در ادامه مسیر استفاده کنیم. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: مجموعه ورزش‌های دانشجویی دارای ویژگی‌های خاصی است که مخاطب آن یک جامعه نخبگانی است که در کنار ارتقای آگاهی آنها به سلامتی آنها توجه می‌کنیم. برگزاری مسابقات به عنوان مشوقی برای ورزش همگانی است. 

گفتنی است منصور غلامی حق رای خود را طی یادداشتی به مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان واگذار کرد.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون منصور غلامی فدراسیون ملی ورزش تحقیقات و فناوری وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی صدر معاون امور آزمون های سنجش گفت: مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به مراکز برگزارکننده المپیاد دانشجویی کشور گفت: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد مراکز برگزارکننده این آزمون هستند.

صدر بیان کرد: منتخبین المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبین مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور در اوایل مرداد ۱۴۰۳ شرکت کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود