Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جمال‌الدین سلیمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران با نگاه پرسشگرانه‌ای که نسبت به بانک دارند، موجب شده عملکرد بانک مسکن در کردستان افزایش یابد.

بانک مسکن در سال‌جاری طرح اقدام ملی را به عنوان یک استراتژی در برنامه دارد که در زمین‌های دولتی و با تسهیلات بانک مسکن، واحدهایی برای خانه‌دارشدن افراد ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان، ۲۷ هزار نفر در سایت ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۲ هزار نفر آن پالایش شده و واجد شرایط هستند.

سلیمی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۹۳۰ نفر از این تعداد در بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌ و ۴۷۰ میلیارد ریال به حساب واریز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در کردستان فعلا موضوع زمین مطرح است که به عنوان یک معضل بشمار می‌رود چرا که زمین متناسب با متقاصی وجود ندارد.

سلیمی تصریح کرد: قبل از طرح اقدام ملی، بانک مسکن در کردستان همزمان با خراسان رضوی پویش چگونه خانه‌دار شویم، اجرا کرده که در شهرهای کوچک که بافت روستایی دارند و به نوعی توسعه‌نیافته هستند،

وی ادامه داد: خانه‌دارشدن مردم با تامین مالی بانک برای تبدیل توسعه شهرهای کوچک، هدف اصلی این پویش است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان یادآوری کرد: در این طرح سقف تسهیلات تغییر نکرده بلکه نگاه بازار بانک تغییر کرده که از شهر خارج کرده و به خارج از شهرهای بزرگ برده است.

وی در ادامه گفت: از ۴۷ هزار واحد مسکن مهر تعهدی در استان نیز، ۲ هزار و ۷۳۹ واحد قسط‌بندی نشده است که برنامه داریم تا پایان سال به یک هزار و ۲۰۰ واحد کاهش یابد.

سلیمی همچنین افزود: دو پروژه یک هزار و ۴۴۶ واحدی در سنندج و ۲۴۰ واحدی بانه به دلیلی نداشتن متقاضی در طرح اقدام ملی ادغام می‌شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان مسکن سنندج نشست طرح اقدام ملی بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم/ برخی تصور می‌کنند با یک اقدام اجرایی می‌توانند مسئله حجاب را حل کنند
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان