Web Analytics Made Easy - Statcounter

خزاعی:ما در سریال دادستان ۱۰۰ لوکیشن داریم که تا ۲۰ مهرماه تصویربرداری در ایران تمام می‌شود و قسمت‌هایی از این سریال در یکی از کشورهای خارجی ضبط می‌شود.

به گزارش مشرق، درخصوص زمان پخش سریال گفت: سریال دادستان در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود و هنوز شبکه و زمان پخش آن مشخص نشده است.وی با بیان اینکه سریال دادستان به وقایع روز می‌پردازد و برشی از تاریخ معاصر است، گفت:در این سریال وقایعی مانند حمله داعش به مجلس به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید:

ده‌نمکی: دنبال حاشیه در ساخت سریال «دادِستان» نیستیم/خزاعی: سریال ده‌نمکی از خط قرمزها عبور می‌کند

تهیه کننده سریال دادستان درباره المان‌های این سریال برای جذب مخاطب جوان و نوجوان بیان کرد: شخصیت‌های اصلی مطالبه‌گر ما در مسائل اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی، جوانان هستند که جنبشی را ایجاد کردند و مبارزه می‌کنند، کسانی که بدون وابستگی سیاسی به دنبال عدالت‌خواهی واقعی هستند و تلاش می‌کنند به هدف خودشان برسند.

وی افزود: در کنار آن قصه ما روایت می‌شود و فسادهای اقصادی بررسی می‌شود و اتفاقات دیگر که باید در سریال مشاهده کنید. به نظر می‌رسد سریال دادستان کار متفاوتی است که نسبت به آثار قبلی آقای ده‌نمکی این کار بسیار متفاوت است.

خزاعی اظهار کرد: همین تفاوت باعث شد که من در کنار این کار حضور داشته باشم. البته تاثیرگذاری قصه‌های دادستان برای جوانان و مردم و در کنار پرداختن به قصه‌های تاریخ معاصر و موضوع اصلی سریال که عدالت‌خواهی است اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: زمانی که سریال به من پیشنهاد شد، فیلم‌نامه را خواندم، در داستان فضاهایی بود که من دوست داشتم. البته در آن زمان قرار بود سریالی برای تلویزیون در لبنان بسازم که عقب افتاد و پیشنهاد این سریال را که دغدغه روز بود، پذیرفتم.

تهیه کننده «به وقت شام» بیان کرد: زمانی که ما قلاده های طلا و به وقت شام را ساختیم اتفاقاتی در جامعه افتاده بود و مردم منتظر یک مطالبه‌گری و اثری در این فضا بودند. سریال دادستان هم در حقیقت خواسته‌ها و سوژه‌هایی دارد که مردم درخواست دارند.

این تهیه کننده درباره انتخاب بازیگران سریال دادستان گفت: ۲۰ بازیگر مطرح در کنار ۱۰۰ بازیگر تئاتر انتخاب شده اند که نشان می‌دهد دادستان کار پربازیگری است.

وی افزود: ما در سریال دادستان ۱۰۰ لوکیشن داریم که تا ۲۰ مهرماه تصویربرداری در ایران تمام می‌شود و قسمت‌هایی از این سریال در یکی از کشورهای خارجی ضبط می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مرکز سیما حمله داعش مسعود ده نمکی دادستان مسعود ده نمکی ده نمکی سریال ده نمکی سریال دادستان سریال دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند

عباس آرگون گفت: بخش عمده‌ای از افزایش نرخ ارز به علت تنش‌های سیاسی رخ داده است؛ بنابراین با کاهش این تنش‌ها، نرخ ارز نیز ریزش کرده و کاهشی می‌شود.

عباس آرگون عضو هیات رئیسه اتاق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره افزایش نرخ ارز در بازار ارز گفت: زمانی که کشور با تنش سیاسی مانند حمله به کنسولگری ایران در دمشق و احتمال درگیری با رژیم صهیونیستی مواجه می‌شود در بین مردم نوعی نگرانی و دغدغه نسبت به آینده به‌وجود می‌آید؛ به‌طوریکه آن‌ها به هر قیمتی به دنبال این هستند تا دارایی خود را به ارز یا دارایی مطمئن تبدیل کنند تا به عقیده خود از ثبات و حفظ ارزش بیشتری برخوردار باشد.

وی با اشاره به این موضوع که در سال گذشته نیز اتفاقات سیاسی و منطقه‌ای باعث افزایش موقت نرخ ارز شد اضافه کرد: بخش عمده‌ای از افزایش نرخ ارز به علت تنش‌های سیاسی رخ داده است؛ بنابراین با کاهش این تنش‌ها، نرخ ارز نیز ریزش کرده و کاهشی می‌شود.

آرگون افزود: حجم عرضه ارز نسبت به قبل تغییری نداشته و صرفا تقاضای ارز با توجه به اتفاقات اخیر افزایش پیدا کرده که همین موضوع در مدت اخیر باعث نوسان و افزایش قیمت دلار شد.

عضو هیات رئیسه اتاق تهران در پایان تاکید کرد: متاسفانه همزمان با رخ دادن تنش‌های سیاسی در منطقه برخی افراد و رسانه‌ها نیز شروع به جریان سازی کردند. این افراد باید پایبند به اقتدار و پیشرفت کشور و پول ملی باشند، اما با هدف کسب سود و منفعت شخصی از هیچ تلاشی در عرصه دلالی و سفته بازی در بازار ارز دریغ نکرده و با موج سواری بر تلاطم خودساخته، فقط به فکر افزایش التهاب و بر هم زدن آرامش بازار ارز هستند.

دیگر خبرها

  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند