Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:03:34 GMT

کونسیسائو: برای بازی در پورتو قرارداد کافی نیست

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۱۴۹۶

سرجیو کونسیسائو می گوید برای بازی در پورتو داشتن قرارداد کافی نیست بلکه باید با تمام وجود و احساستان این باشگاه را درک کنید.

به گزارش" ورزش سه" سرجیو کونسیسائو مربی 45 ساله و پرتغالی تیم پورتو بعد از جدایی فرانسیسکو سوارز مهاجم برزیلی و پیوستن او به تیانجین تدا چین با تمجید از او گفت:" آنچه در مورد این بازیکن بگویم این که او نه فقط روی کاغذ که با احساسش با پورتو قرارداد بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی در پورتو داشتن قرارداد کافی نیست بلکه باید با قلب و احساستان آن را درک کنید."


او افزود:" سوارز در پورتو آموخت که برای زندگی در اینجا و شناخت رمز و کار در پورتو باید باشگاه، مردم شهر و هواداران، رئیس باشگاه و مسایلی از این دست را ابتدا بشناسد. او در رختکن بازیکن بسیار منظمی بود و امیدوارم در باشگاه جدیدش بتواند موفق باشد." 

 


پورتو امشب و در بازی های این هفته باید به مصاف بوآویستا برود. سرمربی این تیم می گوید :" شناخت ما از این تیم به یک بازی دوستانه آن ها برمی گردد که آن را دیده ایم." کونسیسائو در کنفرانس خبری این بازی گفت:" من فکر می کنم بوآویستا یک تیم با کیفیت است و می تواند یکی از تیم های خوب لیگ در این فصل باشد."


اف سی پورتو  که مهدی طارمی را در اختیار دارد هفته گذشته توانست براگا را شکست بدهد هرچند این دربی حساس بدون حضور تماشاگران برگزار شد. با این حال آن ها امشب بار دیگر بدون حضور تماشاگران باید به مصاف تیم بوآویستا بروند:" ما همه کار انجام می دهیم که یک نمایش عالی داشته باشیم و در پایان با کسب سه امتیاز هوادارانمان را خوشحال کنیم."

پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیرا به ترکیب اصلی پورتو برگشته، در این بازی ۸۵ دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. او در ۲ بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

منبع: خبر آنلاین

tags # مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند